MeigSjøl Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en getrag 265 kasse? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertone Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Meld deg inn i OMC og registerer deg på forumet. Hender det er kasser til salgs der. Siter x Opel Lotus Omega, prosjekt x Opel Zafira OPC x Opel Combo 2.0 16v turbo x Opel C20LET 684hk (dragracemotor under videre bygging) x BMW S38B38 (turbobygging pågår) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en getrag 265 kasse? Opel Senator 3,0l BMW av div slag... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 getrag 265 kassen var levert på allle Opel Senator 3,0l og monza 3,0l ... så finner du en slik bil så finner du nok en slik girkasse også ... men de kassen er ikke så veldi vanskelige å finne ... de er også på en hau me BMWer og Mercedeser også ... men vet ikke vilke modeler de kassene står på Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grogei Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en getrag 265 kasse? Har du funne kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grogei Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 har du funne kasse. stavanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg