Kid B Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hei jeg lurte på om noen her vet forskjellen på en 2.0s topp og en rekord 2.2i topp. Størrelse på porter,vemtiler,kam(løft) og komp-forhold(størrelse på forbrennings rom).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hvis du har planer om 2,2 topp på en 2,0 bunn så er det feil med tanke på kompresjon har jeg hørt..mer enn det veit jeg ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 forresten!, var du på rortunet for 3 dager sia?, syns jeg så rød ascona skjønner du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid B Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Var nok ikke der med bilen nei... radiatoren er ødelagt så venter på ny.. Men det jeg egentlig lurte mest på var om en 2.0s topp vil gi lavere comp på en 2.2i motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 var ikke deg nei.. trudde først det var deg, så bare en rød ascona... okeii... ja det vil gi en grommere comp... hørt mange som har 2,4 med 2,0s topp... men da kunne du jo tatt 1600 eller 1900 topp på 2,2'n da? så får du enda grommere comp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 2.2 toppen har større vemtiler, porter som fløder bedre, men også større forbrenningskammer. 2.0 topp på 2.2 blokk gir som du da skjønner høyere komp enn med 2.2 topp Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid B Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Oki, takk for svaret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg