Tufte & toyota Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 nypris 7990.- nypris 6990.- kom med bud komplett. (må ikke selge for noen usle kroner) begge er helt strøkne uten riper og hakk i produktene 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 *sikle* Jeg haaar så lyst på alpine eq, dog med en litt enklere dvd spiller å manøvrere med.. Hadde jeg bare hatt penger! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 *sikle* Jeg haaar så lyst på alpine eq, dog med en litt enklere dvd spiller å manøvrere med.. Hadde jeg bare hatt penger! denn her er jo lett å manøvrere da......hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 hva hadde du tenkt deg for spilleren? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 hva hadde du tenkt deg for spilleren? legger du 8000.- på bordet så får du den og boksen, samt kablene som følger med de i original eske. eller bud.... 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 legger du 8000.- på bordet så får du den og boksen, samt kablene som følger med de i original eske. eller bud.... 97527116 opp, kan ta 9855 i innbytte om det er noen som har det og vil oppgradere litt... også pioneer kan være aktuelt(men da med eq og tidskomp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 opp, kan ta 9855 i innbytte om det er noen som har det og vil oppgradere litt... også pioneer kan være aktuelt(men da med eq og tidskomp) da er spilleren reservert til mandag 11desember. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg