Gå til innhold

VW-Audi club norway / Drammen

Ranger emnet

Fire&Ice

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen, jeg har sett en rekke mk2'er i drammen, flere av dere med klubb merket i ruta.

MEN! Jeg kan ikke huske sist noen av dere var med på treff.

I går (torsdag 28.august) hadde vi det vanlige torsdagstreffet vårt. Denne gang med besøk fra Audi Sentrum's Sport Quattro, og en lokal 90 Quattro som sikker flere av dere ville ha kjent igjen.

Å se en ekte Sport Quattro sette av gårde nedover Rosenkrantz gt. peise forbi en gammel dame i en Polo, for så og forsvinne i et eneste stort brøl... sier ikke mere.

Her kommer noen få bilder av treffet.... (ikke best kvalitet, men det skal jeg få fixa på senere...

post-3161-13804851949131_thumb.jpg

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Fire&Ice

Halla Petter, bare si i fra nå det skulle dukke opp en anledning til å få kopiere de videosnuttene fra treffa.

Kan ta med en VHS kasset med all filmen jeg har tatt opp på neste lokaltreff! Er fra flere store treff der+ gårsdagens treff.

Synes det var tøft av S1 Leif å kjøre helt fra Oslo med S1. Det er ikke ofte man ser en slik bil på veien... Med prøveskilt, blinklys og hele pakka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den HØRTES hvertfall bra ut ;)

Så en kul grønn golf på broa over til strømsø, men den mangla bakfanger så det så litt teit ut.

Og ørne-blikket mitt kunne skimte, HEEELT fra midten av broa og ned forran det glass huset, en svart Golf som så rimelig strøken ut! :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fire&Ice

Det kan ha vært meg det da. Jeg var der rundt 9 - 10 i går

Det kan stemme utrolig godt ja... :)

Du kjørte mot Bragernes Torg forbi Børsen / McDonalds også så jeg ikke hvor det ble av deg.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så du skal ut å "råne" Petter?

Selv skal jeg til Jessheim en tur, lage en "dokumentar" om harry-stedet Jessheim. Så kan alle de som ser den slutte å kalle Drammen for harry. Selv mjøndalen er et flott sted i forhold.

Er du i fra drammen Laaars?

Du må ta deg turen til Travbanen på VACN-treff torsdag om 12 dager. Begynner kl 19:00, vi samles ved gatekjøkkent/vaskeanlegget.

Det gjelder alle dere andre som har interesse for VW-Audi også, spess vil jeg se flere Golf Mk2.

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider