Gå til innhold

Hva skjer med prisen på corrado a?

Ranger emnet

CorraDon

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

før var jo corrado status blandt ungdom..

Folk har fått mere penger og det er lett å få lån.

Tror heller folk kjøper seg 1.8T nå. enten i form av audi eller Vw sin forskjellige modeller.

Corrado har fått så behagelige priser nå at jeg har vurdert den som bruksbil

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

corrado har kanskje blitt mer lommebok vennlig, og det hjelper mye at banken lurer de fleste med "rimelige" lån. Men ser altfor lite pene corradoer, synes mange av de på autodb ser relativt "råna" ut, eller evnt nedlassa med masse plastic (no offense corradon, din er så strøken og gjennomført at den telles ikke som plastikk rakett :) )

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

corrado har kanskje blitt mer lommebok vennlig, og det hjelper mye at banken lurer de fleste med "rimelige" lån. Men ser altfor lite pene corradoer, synes mange av de på autodb ser relativt "råna" ut, eller evnt nedlassa med masse plastic (no offense corradon, din er så strøken og gjennomført at den telles ikke som plastikk rakett :) )

Hehe, takk takk:D No offense taken;)

BTW: Tror det er noe i det som sies at folk heller kjøper 1.8T osv nå, er jo utrolig morro det og, men koster fremdeles en del mer da! Får bare håpe prisen ikke dumpes helt da... Da putter jeg heller bilen i en tørr kjeller å lar den stå der noen år! (Har allerede vurdert dette...:()

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk takk:D No offense taken;)

BTW: Tror det er noe i det som sies at folk heller kjøper 1.8T osv nå, er jo utrolig morro det og, men koster fremdeles en del mer da! Får bare håpe prisen ikke dumpes helt da... Da putter jeg heller bilen i en tørr kjeller å lar den stå der noen år! (Har allerede vurdert dette...:()

Jeg kommer aldri til å selge corradoen min, den personlige verdien på bilen for meg er mye større enn pengene jeg har lagt i den. Så om jeg hadde solgt den ville jeg gått i tap på mange andre måter enn penga, samt frykten for at de neste eierne kommer til å "ødelegge bilen"

Dessuten kommer dem sikkert til å bli samleobjekter om 10-20 år :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider