CorraDon Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Noen som har sett denne? Trykk her! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hoho, billigt ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Drøyt lissom... Sto at den trengte storservice, men det får da være grenser hvor mye som må byttes:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Den ble vel solgt fort tenker jeg! Uansett så var det mye bil for penga! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 betale 10000 for et stort problem er litt drøy ja...syns jeg og... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Billigere enn cossie hvertfall:D:D:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hehe...tror ikke det du...:D så sinnsykt laaaangt ifra og! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 vil en bli kvitt noe fort så er det bare til å dumpe prisen. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hehhe den prisen det er jo gibort pris. pris på corrado er jo blit på nivå til golf 2 omtrent. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 før var jo corrado status blandt ungdom.. Folk har fått mere penger og det er lett å få lån. Tror heller folk kjøper seg 1.8T nå. enten i form av audi eller Vw sin forskjellige modeller. Corrado har fått så behagelige priser nå at jeg har vurdert den som bruksbil Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 corrado har kanskje blitt mer lommebok vennlig, og det hjelper mye at banken lurer de fleste med "rimelige" lån. Men ser altfor lite pene corradoer, synes mange av de på autodb ser relativt "råna" ut, eller evnt nedlassa med masse plastic (no offense corradon, din er så strøken og gjennomført at den telles ikke som plastikk rakett :) ) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hehe...tror ikke det du...:D så sinnsykt laaaangt ifra og! :) Hehe, gi meg en cossie til 10 lapper som ikke må påkostes minimum 50 k(hvis ikke mer) da!:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 corrado har kanskje blitt mer lommebok vennlig, og det hjelper mye at banken lurer de fleste med "rimelige" lån. Men ser altfor lite pene corradoer, synes mange av de på autodb ser relativt "råna" ut, eller evnt nedlassa med masse plastic (no offense corradon, din er så strøken og gjennomført at den telles ikke som plastikk rakett :) ) Hehe, takk takk:D No offense taken;) BTW: Tror det er noe i det som sies at folk heller kjøper 1.8T osv nå, er jo utrolig morro det og, men koster fremdeles en del mer da! Får bare håpe prisen ikke dumpes helt da... Da putter jeg heller bilen i en tørr kjeller å lar den stå der noen år! (Har allerede vurdert dette...:() Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hehe, takk takk:D No offense taken;) BTW: Tror det er noe i det som sies at folk heller kjøper 1.8T osv nå, er jo utrolig morro det og, men koster fremdeles en del mer da! Får bare håpe prisen ikke dumpes helt da... Da putter jeg heller bilen i en tørr kjeller å lar den stå der noen år! (Har allerede vurdert dette...:() Jeg kommer aldri til å selge corradoen min, den personlige verdien på bilen for meg er mye større enn pengene jeg har lagt i den. Så om jeg hadde solgt den ville jeg gått i tap på mange andre måter enn penga, samt frykten for at de neste eierne kommer til å "ødelegge bilen" Dessuten kommer dem sikkert til å bli samleobjekter om 10-20 år :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 sant mye av det dere sier, å så må jo folk huske på at det er en gammel bil som det skjer ting med (slites med åra) en annen ting er at det går jo an å fikse det meste på en bil feks, slitedeler,karos,elnet osv. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg