Gå til innhold

Hva skjer med prisen på corrado a?

Ranger emnet

CorraDon

Anbefalte innlegg

En ting er sikkert, det er noe spesielt ved å kjøre corrado, vekker oppmerksomhet... Er en sporslig bil med gode kjøreegenskaper til en overkommelig pris, så skjønner ikke helt at de ikke er mer ettertraktet! Men men, er jo slik at ting går ut på dato...

Må ta med en liten morsom historie, sto i Drive Trough'en på McDonalds Alnabru, da en barnefamilie gikk forbi. I det minste mann på ca 5-6 år gikk forbi, nappet han i ermet til faren sin og sa:"Pappa, kan ikke vi også kjøpe en sånn bil???"

Hehe, satt 2 stykker med et stort glis i bilen hvertfall!:D

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I det minste mann på ca 5-6 år gikk forbi, nappet han i ermet til faren sin og sa:"Pappa, kan ikke vi også kjøpe en sånn bil???"

Hehe, satt 2 stykker med et stort glis i bilen hvertfall!:D

speaking of, parkerte en plass en dag med min, så kom det 4-5 unger på rundt 6-7 år og svermet rundt bilen "WÆO! du har en sånn.. ROCKNROLL-BIL!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange radoer som ligger lavt i pris om dagen, men det har sikkert en grunn.. mange som er dårlig vedlikeholdt.. og derfor detter prisen på disse ofte et stykke under 50 lapper. Det begynner jo å bli en gammel bil også..

driver å titter litt etter en rado selv om dagen, kunne tenkt meg å bytta inn golfen med en + evnt mellomlegg

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. man får hva man betaler for :) sier bare det begynner å bli vanskeligere å finne et fint eksemplar :)

var nå en her på forumet som solgte corradoen sin for 82.000,-

Den var jo veldig pen og så skikkelig strøken ut, var en g60. Så prisen har da ikke sunket veldig, får vel fremdeles det man betaler for i fleste tilfeller? ;)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. man får hva man betaler for :) sier bare det begynner å bli vanskeligere å finne et fint eksemplar :)

det er når bilene begynner på bli eldre de mer strøkne bilene blir silet ut. For om bilen har blitt godt vedlikeholdt og tatt vare på av eiere som bryr seg, så vil de si i prinsippet at bilen skal ha holdt seg veldig bra, og det vil da skimtes ut fra interiør, motor og utseendet. Man får som regel ikke gjemt vekk skavanker og feil på en bil, derfor er det greit å kikke på flere biler av samme type når man først leter, ikke ta det første. Jeg kan skrive under på det å ta det første du kommer over, ikke er alltid er spesielt bra. Min så grei og fin ut når jeg fikk den, men etter litt kjøring og bruk av bilen så kom feilene på rekke og rad!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er faktisk min nå :D Meget fornøyd, selv om det er litt å gjøre her. Tenkte å legge ut noen bilder da jeg ser på denne som et prosjekt !

Ja, det må du virkelig gjøre! Spent på å høre hva som kan være så galt siden den var så billig!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider