CorraDon Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 En ting er sikkert, det er noe spesielt ved å kjøre corrado, vekker oppmerksomhet... Er en sporslig bil med gode kjøreegenskaper til en overkommelig pris, så skjønner ikke helt at de ikke er mer ettertraktet! Men men, er jo slik at ting går ut på dato... Må ta med en liten morsom historie, sto i Drive Trough'en på McDonalds Alnabru, da en barnefamilie gikk forbi. I det minste mann på ca 5-6 år gikk forbi, nappet han i ermet til faren sin og sa:"Pappa, kan ikke vi også kjøpe en sånn bil???" Hehe, satt 2 stykker med et stort glis i bilen hvertfall!:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 I det minste mann på ca 5-6 år gikk forbi, nappet han i ermet til faren sin og sa:"Pappa, kan ikke vi også kjøpe en sånn bil???" Hehe, satt 2 stykker med et stort glis i bilen hvertfall!:D speaking of, parkerte en plass en dag med min, så kom det 4-5 unger på rundt 6-7 år og svermet rundt bilen "WÆO! du har en sånn.. ROCKNROLL-BIL!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 speaking of, parkerte en plass en dag med min, så kom det 4-5 unger på rundt 6-7 år og svermet rundt bilen "WÆO! du har en sånn.. ROCKNROLL-BIL!" de trodde du hadde en corolla ja.. :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hehe, mange som tror det faktisk =\ "hva sa du ? corolla?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Kjørte gjennom bergen når jeg henta biln for for en del å sia. En liten gutt som holdt pappaen i hånda peika og sa Oii, Kuul bil. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 mange radoer som ligger lavt i pris om dagen, men det har sikkert en grunn.. mange som er dårlig vedlikeholdt.. og derfor detter prisen på disse ofte et stykke under 50 lapper. Det begynner jo å bli en gammel bil også.. driver å titter litt etter en rado selv om dagen, kunne tenkt meg å bytta inn golfen med en + evnt mellomlegg Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 var nå en her på forumet som solgte corradoen sin for 82.000,- Den var jo veldig pen og så skikkelig strøken ut, var en g60. Så prisen har da ikke sunket veldig, får vel fremdeles det man betaler for i fleste tilfeller? ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hehe, ja.. man får hva man betaler for :) sier bare det begynner å bli vanskeligere å finne et fint eksemplar :) var nå en her på forumet som solgte corradoen sin for 82.000,-Den var jo veldig pen og så skikkelig strøken ut, var en g60. Så prisen har da ikke sunket veldig, får vel fremdeles det man betaler for i fleste tilfeller? ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hehe, ja.. man får hva man betaler for :) sier bare det begynner å bli vanskeligere å finne et fint eksemplar :) det er når bilene begynner på bli eldre de mer strøkne bilene blir silet ut. For om bilen har blitt godt vedlikeholdt og tatt vare på av eiere som bryr seg, så vil de si i prinsippet at bilen skal ha holdt seg veldig bra, og det vil da skimtes ut fra interiør, motor og utseendet. Man får som regel ikke gjemt vekk skavanker og feil på en bil, derfor er det greit å kikke på flere biler av samme type når man først leter, ikke ta det første. Jeg kan skrive under på det å ta det første du kommer over, ikke er alltid er spesielt bra. Min så grei og fin ut når jeg fikk den, men etter litt kjøring og bruk av bilen så kom feilene på rekke og rad! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1320212 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1320212 hva skjer emd at den ikke kan registreres a? Virker litt mistenkelig... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ramme skeiv. Billigere å kjøpe en som er i orden. Må godkjennes på biltilsynet etter retting. Tviler på noen gidder å kjøre igjennom det løpet for å få den på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ahh, da skjønner jeg ståa... Ja, spørs vel da! Er jo noe deler da... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Noen som har sett denne? Trykk her! Denne er faktisk min nå :D Meget fornøyd, selv om det er litt å gjøre her. Tenkte å legge ut noen bilder da jeg ser på denne som et prosjekt ! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Denne er faktisk min nå :D Meget fornøyd, selv om det er litt å gjøre her. Tenkte å legge ut noen bilder da jeg ser på denne som et prosjekt ! Ja, det må du virkelig gjøre! Spent på å høre hva som kan være så galt siden den var så billig! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg