Gå til innhold

Åssen CD spiller?

Ranger emnet

virux13

Anbefalte innlegg

Har sett litt på nettet og kom over denne CD spilleren: Sony CDX-GT414

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1755

Koster 1590kr.

Jeg tenker at dette må være en bra spiller siden det er sony. Men har hørt at sony suger på lyd til bil, så blitt veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. Har søkt litt i forumet her, men finner liksom ikke helt det jeg leiter etter.

Jeg har et GAS anlegg: 4x100W forsterker, 2x600W 12'' basskasse og 2stk 9x6 høytalere på 240W. Sikkert ikke det beste anlegget, men bra nok for meg.

Ser for meg at forsterkeren driver basserne og 9x6 høytalerne, mens cd spilleren driver høytalerne foran (veit ikke helt om jeg skal bytte ut de orginale høytalerne..).

Så kommer spørsmålet, åssen CD spiller bør jeg kjøpe? hørt at alpine og pioneer er bra merker. Er ute etter noen som ikke ser helt forjævlig ut, kan spille MP3, og ser for meg at prisen helst ikke går over 2 000 kr. Vil ikke at spilleren skal bli ødelagt etter et halvt års tid heller, bør være bra lyd i det å.. men er ikke så kresen på perfekt lyd. Må ha utgang til forsterkeren å :P

Kom over denne nettop:

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1748&PHPSESSID=d37339b897f55101e0af07adf62bef08

Kan det være en bra løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart, vil ha best mulig lyd ut av anlegget mitt, og den cd spilleren så jo ganske bra ut, billig å :)

Så hvis den spiller bedre enn sony så er jo saken grei :P billigere er den å.

Satt å så på qxl å leita nettop, så en dvd spiller med skjerm, sånn liten skjerm som er innfelt i spilleren. ganske stilig egentlig, kunne tilogmed spille divx. (2 300 kr). Men må tenke lyd og kvalitet først å fremst. selv om masse stæsj frister. Så får bare fortsette å leite :p men er litt viktig at den spiller mp3, og har utgang til forsterker/ med sub utgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider