Gå til innhold

kjørte av veien ista pga en jævel som brøyt vikeplikten og stakk av fra stedet!

Ranger emnet

2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Auuuuda.! Tok vare på de bildene jeg.. Det er utrolig at man skal treffe akuratt den da.. Ut av såååå mye vei.!

ikke sant.. et svæææææææææært jorde men treffer jo seff det eneste kumlokket i milsomkrets :p det må ha truffet servostgat, motorn og girkassa antar jeg.. det smalt som faen!

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var mørkt og gadd ikke se etter.. men har sikkert slått istykker litt ting under bilen.. rattet stod som sagt helt stille og så ut til å bli skeivt når jeg prøvde å vri på det.. fikk kanskje flytta på rattet maks 10 cm.. riper og dårlig lakk har jeg plenty av fra før så merker ikke no forskjell.. hehe.. får se om fjærbeina og styreledd og sånn har overlevd da..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Samme som delebilen min det :p Det er også en sånn bil.. Masse riper.. og biltma lakken ligger i bagasjen.. :P Får jeg en ripe så går jeg ut og spruter litt lak over ripa..

Det er jo et utrolig kjedelig arbeid da.! Det er vanligvis arti å skru :P Men jeg mener at styring er noe av det kjedeligste å holde på med..

Da har du nok slått i stykker en del ting da ja..

*glemte hva jeg skulle skrive her*

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg gidder ikke engang lakke over ripa :P lakker bare over der det er litt folksomt med rust så det ikke ser for jævli ut :p syns styring er greit jeg.. men kanskje fordi jeg har gjort det en del ganger nå.. men håndbrekksko er noe jeg alltid kommer til å hate uansett hvor mange ganger jeg gjør.. noen ganger går det helt smertefritt og noen ganger kan man holde på i flere timer.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuten bare henlegger saken så lenge de ikke har hele skiltnr og forsikringa fåkke gjort no.. men muttern var genial å ringte bt i dag og da sa de at hvis man hadde de 2 første tallene kunne de finne det ut, men hun hadde ikke talla da så hun måtte ringe opp igjen og da sa han hun fikk snakke med at de måtte ha 3 tall ellers ble det for mye å gå gjennom.. men en kompis av fattern kjenner de damene bak disken på bt litt så kan hende jeg får det til.. kan prøve å sende dem en mail først og se om jeg får no svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare kjørt han ned, ville jo vært hans skyld.

Du kjører bil som tåler en støkk, antagelig kommet greit fra det, og ville sannsynligvis fått dekket alt av rep på bilen også.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er takka for at du svingte unna; dusten stikker av!

Tenker du ble "Veldi gla!"

Godt sikta på sementrøret det der, Jan!:D

Skal holde øya åpne, for jeg kjører der et par ganger i uka, men regner ikke med at det er særlig sannsynlig at jeg ser noe akkurat da..

Får håpe du finner fjotten!

Forresten; har vel fortsatt noen bolter liggende til deg et sted i bilen, så bare å komme oppom og hente en dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange som gjerne ville kjørt han ned ser jeg, men tror neppe noen av dere hadde gjort det. alle vrir automatisk unna for å i det minste prve å unngå kollisjon. men at føreren stikker av er en ting, men at ikke vitnene stoppet med en gang for å i det hele tatt hjelpe når en bil fyker ut i grøfta.. det er sykt!

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare kjørt han ned, ville jo vært hans skyld.

Du kjører bil som tåler en støkk, antagelig kommet greit fra det, og ville sannsynligvis fått dekket alt av rep på bilen også.

Du skal være jævli kald for å tenke sånn i det du kommer opp i en sånn situasjon

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider