Gå til innhold

Kjøp av Nissan 200sx

Ranger emnet

Fast Mac

Anbefalte innlegg

Trur du burde sjekke bilen nøye, den er jo gått rimelig langt og det er jo ganske godt utvalg av s13 for tiden.

s13 er ivertfall en veldig bra bil om man tenker utseende/motor/pris og selvfølgelig kjøreopplevelse.

Når det gjelder deg "Sæther Racing", synes jeg du bare burde holde kjeft, ditt synspunkt har ingen spurt om og du burde ivertfall ikke mobbe 200sx med den bilen du kjører...

Men for å ikke synke på ditt nivå ønsker jeg Fast Mac velkommen til å diskutere mer på http://www.200sx-ogn.org ang 200sx og mest sannsynlig får du masse gode tips der ang 200sx generelt og mye mulig akkurat den bilen du har der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du bæsja litt på leggen der, Sæther Racing. Alle må ha flokka seg rundt deg :) Ser sjelden disse, men nyter synet hver gang! :)

Gå for 200sx du, det er en flott bil. Er selv ikke stor fan av Shogun/Erebuni stylingen, men det er smak og behag. Folk liker den jo, siden det er mange som har den.

Lykke til med kjøp!:)

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar, og vil bare si til dere som ikke liker stylinga og det andre, så skal at dette ut.

har et år til lappen kommer så skal prøve og bygge opp en feit 200sx.

her er noen av tingene jeg skal putte inn i den (ps, det er ikke billig :D)

- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-S13-CA18DET-GT45-Monster-Turbo-Charger-Kit-FMIC_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQhashZitem330050388165QQihZ014QQitemZ330050388165QQrdZ1

- Vanquish.jpg

dette stylingkitet+vingen bak (i det øverste bilde)

dette er vel de første tingene jeg skal gjøre med den, det blir hel del annet også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider