Gå til innhold

Strøm

Ranger emnet

oledeg

Anbefalte innlegg

Sist konkuranse hadde jeg problemer med strømmen.

Etter denne kjøpte jeg ett HC2400 batteri som skulle løse dette problemet, men noen svarte at de var litt skeptiske (sikkert ironisk ment). Men jeg må jo være sikker

Derfor er det nå 4 x HC 2400 i bilen. Trur dere at dette holder ? hehe

PICT0083.jpg

sorry måtte bare lage denne tråden....

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4 batterier i Super Street !!?? Det er faktisk veldig lite i den klassen

Når man bruker Kinetik trenger man ikke flere, skulle man brukt f.eks Northstar eller lignende måtte man nok mangedoblet dette ja, dette burde jo du være klar over Tor Steinar :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bruker Kinetik trenger man ikke flere, skulle man brukt f.eks Northstar eller lignende måtte man nok mangedoblet dette ja, dette burde jo du være klar over Tor Steinar :D

Hehehehehe..... Og du vet vel hvor mange Kinetik batterier Scott Owens bruker ?......

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe..... Og du vet vel hvor mange Kinetik batterier Scott Owens bruker ?......

helledussen, han bruker jo de små da, så han måtte jo ha 128 stk for å kompensere, ikke min feil at han ikke har råd til å kjøpe det største med en gang :fatality:

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helledussen, han bruker jo de små da, så han måtte jo ha 128 stk for å kompensere, ikke min feil at han ikke har råd til å kjøpe det største med en gang :fatality:

Hehehehehehe.......

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider