høggeren Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hei. tenker mest på hvor jeg finner det hullet i torpeoveggen, og hvordan jeg får opp det dekslet på innsiden av dørlista,, slik at e får kablen under.. er 2dørs, til opplysning.. Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OxidBusk Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hvis du forteller meg hvordan jeg legger du bilder... så kan jeg vise deg hvor jeg har gjort det på min. det er en 4 dørs men den ser antaglivis lik ut i motor`n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 oki' menne hvordan får jeg av den lista inni bilen,, finner ingen skruer jeg:p Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OxidBusk Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 hvis det er likt som på bilen min er det bare å bruke krefter, men vil ikke garantere noe, tror faktisk det er noen skruer forran, har du er "hemmelig" rom, forran sikringene dine? så må det skrues av. da kommer det noen skruer til synet tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hvis du tenker på dekslet i bunnen av døra, så er det et litedeksel foran som går et stykke opp mot a-stolpen. Dette er festet med klips og en skrue, skruen ligger under et plastdeksel som må kneppes av først. Har hittil ikke møtt noen Astra G som har hull i torpedoveggen, så dette må du nok borre selv. Beste måte er å skru ut 6 stk torx-skruer som holder hanskerommet fast og så jobbe mot torpedoveggen derfra. Og forøvrig har du en tredørs Astra. Eneste Astra med to dører er Coupè og Cab. :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 eller legge kabelen under bilen.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg