Popp Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg tenkte jeg skulle bytte ut batteriene mine i bilen, har to forskjellige batterier nåm ett som var med, og ett gelebatteri jeg fikk av en, ettersom at dette ikke er en god løsning tenkte jeg å bestille meg ett, eller to Kinetik-batterier for å erstatte disse. Oppsettet mitt har tilsammen 240A sikringer(3x80A), bør jeg bytte ut batteriene mine til to mindre? Eller til ett stort? Skal også kjøpe meg 100A dynamo om noen lurer på hvor stor dynamo jeg har. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hvis du skal på autofil messen, kan du kjøpe ene batteriet av meg :) et HC2400 Batteri Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hvis du skal på autofil messen, kan du kjøpe ene batteriet av meg :) et HC2400 Batteri Husk at et Kinetik HC2400 er et digert batteri men det gir deg garantert nok strøm! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Målene på batterriet er 21,59 x 17 x 33,02 cm (HxDxB) + batteripolene. (ca 2 cm mer) Batteriet er på 128 ah og kan levere 2600 Ampere. Hvis du skal ha dette baki, er det ikke noe problem med plasering. Jeg har 4 slike baki, og har enda GOD plass :) Hvis du kommer på Gatebil messen, kan du se størrelsen på de. Det er bare å gi bud på utstyret i bilen min :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Målene på batterriet er 21,59 x 17 x 33,02 cm (HxDxB) + batteripolene. (ca 2 cm mer) Batteriet er på 128 ah og kan levere 2600 Ampere. Hvis du skal ha dette baki, er det ikke noe problem med plasering. Jeg har 4 slike baki, og har enda GOD plass :) Hvis du kommer på Gatebil messen, kan du se størrelsen på de. Det er bare å gi bud på utstyret i bilen min :) Skal du selge ALT nå???:hvaskjera Hva med 2007-sesongen da?:boxers Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hvor mye skal du ha for ett batteri? og hvilken forsterker har du? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hc2400 er så stort at det ikke engang går nedi "lastebilen" min, såjeg gikk derfor på 2stk hc2000, solide saker dette. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Skal du selge ALT nå???:hvaskjera Hva med 2007-sesongen da?:boxers Mvh Pål Hint hint pål. RE :) vi får se, får jeg noen gode bud skal du ikke se bort fra at jeg selger det etter NM. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg