Laaars Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Jasså, hvor da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 mk2 bakfangeren er for bred må kuttes inn ca 10 cm som det er nevnt ovenfor, men mk2 fontfangeren er litt for smal så du må skjære littegrann der fangeren går langs skjermene. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Jeg tror jeg har bestemt meg for II'er fanger. 90 fanger til Golf I koster jo en DEL mer. En fanger til II'ern koster 700 ca. på NBS. Og jeg må spare på det jeg kan... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Laaars Jeg tror jeg har bestemt meg for II'er fanger. 90 fanger til Golf I koster jo en DEL mer. En fanger til II'ern koster 700 ca. på NBS. Og jeg må spare på det jeg kan... billigste golf2 bakfangeren jeg fant på NBS koster 1 172,- inkl mva. personlig synes jeg det blir mye styggere, hvordan skal du tilpassa den ? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by metz billigste golf2 bakfangeren jeg fant på NBS koster 1 172,- inkl mva. personlig synes jeg det blir mye styggere, hvordan skal du tilpassa den ? Er ikke noe problem å få tilpassa den hvis det er det man vil...er bare et spørsmål om penger ;) Laaars, du kan jo bare ta en tur opp til Multi Bil i Lommedalen. De har peiling på plastsveising, og gjør sikkert denne jobben. Det skal vel ikke bli så langt unna for deg...hvis jeg ikke tar helt feil ligger vel Hallenskog litt sør for Heggedal!? (don't kill me if i'm wrong) :D http://hedalen.no/multibil/ Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by 18tom hvis jeg ikke tar helt feil ligger vel Hallenskog litt sør for Heggedal!? (don't kill me if i'm wrong) :D Mulig det ligger sør for heggedal, jeg liker bare å si "rett ved" eller "ved sidenav" ;) Men ja, det stemmer... Men tilbake til fangeren... hva syns dere er penest da? mkII fanger, eller "90-fanger" til Golf I ? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Laaars Mulig det ligger sør for heggedal, jeg liker bare å si "rett ved" eller "ved sidenav" ;) Men ja, det stemmer... Men tilbake til fangeren... hva syns dere er penest da? mkII fanger, eller "90-fanger" til Golf I ? Jeg håper du er klar over at det ligger(/lå) et plaststøperiet i bygningene akkurat hvor veien krysser over jernbanesportet i hallenskogen. De laget iallefall '90 fangere kopier til Golf1 for noen årsiden. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 JA! Det stemmer... det er 200 meter unna meg. Kjenner dattera i huset godt. Kanskje jeg skal ta en prat med de folka... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg