Gå til innhold

mk2 90fanger på mk1

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Originally posted by Laaars

Jeg tror jeg har bestemt meg for II'er fanger. 90 fanger til Golf I koster jo en DEL mer. En fanger til II'ern koster 700 ca. på NBS.

Og jeg må spare på det jeg kan...

billigste golf2 bakfangeren jeg fant på NBS koster 1 172,- inkl mva.

personlig synes jeg det blir mye styggere, hvordan skal du tilpassa den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

billigste golf2 bakfangeren jeg fant på NBS koster 1 172,- inkl mva.

personlig synes jeg det blir mye styggere, hvordan skal du tilpassa den ?

Er ikke noe problem å få tilpassa den hvis det er det man vil...er bare et spørsmål om penger ;)

Laaars, du kan jo bare ta en tur opp til Multi Bil i Lommedalen. De har peiling på plastsveising, og gjør sikkert denne jobben.

Det skal vel ikke bli så langt unna for deg...hvis jeg ikke tar helt feil ligger vel Hallenskog litt sør for Heggedal!? (don't kill me if i'm wrong) :D

http://hedalen.no/multibil/

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 18tom

hvis jeg ikke tar helt feil ligger vel Hallenskog litt sør for Heggedal!? (don't kill me if i'm wrong) :D

Mulig det ligger sør for heggedal, jeg liker bare å si "rett ved" eller "ved sidenav" ;)

Men ja, det stemmer...

Men tilbake til fangeren... hva syns dere er penest da? mkII fanger, eller "90-fanger" til Golf I ?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Mulig det ligger sør for heggedal, jeg liker bare å si "rett ved" eller "ved sidenav" ;)

Men ja, det stemmer...

Men tilbake til fangeren... hva syns dere er penest da? mkII fanger, eller "90-fanger" til Golf I ?

Jeg håper du er klar over at det ligger(/lå) et plaststøperiet i bygningene akkurat hvor veien krysser over jernbanesportet i hallenskogen. De laget iallefall '90 fangere kopier til Golf1 for noen årsiden.

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider