Hot Rod Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Regnes Jet carrier adressene som po. box eller som business address? Noen som har erfaring med denne problemstillingen når man kjøper varer fra USA via Jet Carrier løsningen? Er veldig mange både på Ebay og ellers som "Don't ship to po. boxes, don't ship outside USA..." Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 i følge jetcarrier sine egne sider så er det ikke det..' om du leser FAQ der så står dette. Er dette en postbox adresse? (po box) Nei. Dette er en fysisk adresse og vi har personer som signerer for pakkene som ankommer. Du kan trygt oppgi adressen selv om selger ikke sender til postboksadresser. Du kan berolige selger med at leveringer normalt kan foretas mellom kl 8 - 16:00 alle hverdager. Siste oppdatering: 2006-05-27 14:23 Forfatter: magnum no AS Revision: 1.0 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har bare positive erfaringer med JetCarrier selv om selger ikke sender ut av USA Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Samme her.Har avogtil sendt en mail til selgeren hvor jeg forklarer litt om hvordan Jet Carrier opplegget funker.De blir lettet når de hører at de slipper tollpapirer osv. Forteller at jeg har handlet mange ganger med Summit,Classic Industries osv uten problemer. Har kjøpt deler (en hel bil også) fra folk som avereterer at de bare selger i USA. Det ordner seg med litt info. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hi. Slik jeg forstår det, er JetCarrier's adresse i NJ en business adr. Jeg pleier å oppgi telefonnr. dit, dette er et gratisnummer å ringe fra USA. Vidar. Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg