HusebyRS Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 "Reserverte P-plasser for kvinner" "Forslaget er fremmet av Cecilia Wigström (fp) og innebærer at man vil bedre sikkerheten for kvinner, samt hindre overfall. Dette fordi kvinner da skal slippe å parkere lengst inn og lengst borte" http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.1363907 Satt å leste litt på nrk.no, kom over dette i dag...trodde det var en spøk med en gang, men det var det faktisk ikke! Er ikke dette veldig diskriminerende?? hva mener dere om saken? Er dette virkelig et så stort problem i norge? _________________ http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=3554 Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jepp, det er kjønnsdiskrimminerende. Gjennomføres noe slikt noen gang i Norge blir jeg meget irritert. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hahahaha..!! De må bare komme og taue meg bort, bare fordi jeg har kuk. Lykke til. Hvis en jævla kroppsdel skal forhindre meg i å parkere på en ledig parkeringsplass, emigrerer jeg rett og slett. Norge er og blir et latterlig og tarvelig jævla land. Sitter for meg selv her og ler oppgitt over dette. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hahahaha..!!De må bare komme og taue meg bort, bare fordi jeg har kuk. Lykke til. Hvis en jævla kroppsdel skal forhindre meg i å parkere på en ledig parkeringsplass, emigrerer jeg rett og slett. Norge er og blir et latterlig og tarvelig jævla land. Sitter for meg selv her og ler oppgitt over dette. Kan ikke bli mere enig!! For noen grøt huer ass!! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 men tenk på alle bulkene/skrapene vi slipper hvis damene holder seg lenger unna :P hehe Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 men tenk på alle bulkene/skrapene vi slipper hvis damene holder seg lenger unna :P hehe som om damene skraper mer ? har jaggu sett min del av mannfolk som gjør det samma! skraper og bulker rundt som om det er nødvendig! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hahahaha..!!De må bare komme og taue meg bort, bare fordi jeg har kuk. Lykke til. Hvis en jævla kroppsdel skal forhindre meg i å parkere på en ledig parkeringsplass, emigrerer jeg rett og slett. Norge er og blir et latterlig og tarvelig jævla land. Sitter for meg selv her og ler oppgitt over dette. Nå er jo dette Sverige da, og ikke Norge.... "Forslaget er fremmet av Cecilia Wigström (fp)" ...Folkepartiet i Sverige. pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Sikker på at det ikke er Feministpartiet? :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Herregud noe så dumt. Noe så ufattelig dumt! JEG KREVER EGEN PARKERINGSPLASS FORDI JEG HAR FOBI MOT ALU VINGER! JEG KREVER ALU VINGE FRI SONE! Fordi jeg vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Synes de kan få et eget veinett også jeg: http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article758909.ece Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg ser for meg at parkeringsplassen for kvinner er sånn ca en halv meter breiere enn handicapparkeringen... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 egen parkering for kvinner hadde jo vært genialt...bare at det burde vært kvinner med unger! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Personer med barn. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putas Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hadde jo vært flott det, for da vet jeg at jeg kan parkere bilen min og være trygg på at det ikke kommer en dame som skal snakke i mobilen sminke seg og kjefte på unger samtidig som hu skal parkere rett ved min bil. Det går jo alti til h**** :p Men sånn særiøst, åssen skal de få sjekket at det var et kvinnfolk som parkerte der? EDIT: sånn parkering for de med barn har de da fått noen steder, husker ikke helt hvor mulig det er på ikea, men er laget ekstra stor plass for å få ut barnevogn osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Har virkelig Sverige så store problem med overgrep på kvinner? De angriper ihvertfall problemet på en mildt sagt snodig måte. Men, svensker er svensker :D Hadde jeg vært kvinne hadde jeg følt meg som en idiot om jeg ble tildelt egne parkeringsplasser Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg