Gå til innhold

Reservér P-plasser til kvinner!?

Ranger emnet

HusebyRS

Anbefalte innlegg

Er interessant å se hvordan folk på dette forumet ikke sjekker fakta, syter, klager over Norge og truer med å flytte til Sverige hvor alt er mye bedre :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må gjerne få egne parkeringsplasser for min del, så lenge de ikke får lov til å bruke de vanlige.

Når jeg nettop hadde fått bilen og kjørte med dårlige originalfjærer, parkerte jeg ved siden av en bil. Den var fri for riper på dørene, så jeg tenkte at det var trygt.

Mens jeg satt der i bilen å venta, kom det ei SVÆÆÆR dame med 2 små unger som begge skulle plasseres i barnestoler på den siden som vendte mot min bil.

Hu passa heldigvis på døra, men hele tiden dulta hu borti bilen min med ræva sånn at den begynte å gynge.

Når man gjør de i bilen ved sidenav sjøsyke pga assbumping, bør man vurdere å rygge bilen ut før man plasserer ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje det bare er en dårlig undskylding for den egentlige grunnen?

Parkeringsplassene burde blitt 7m lange 4m brede, og rammet rundt med 30cm bummi vegg, med lys og piler for å vise åpningen, og ett rødt lys som tennes når en er 1,5m fra veggen, så 10% rekker å stoppe før dem butter i gummiveggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må gjerne få egne parkeringsplasser for min del, så lenge de ikke får lov til å bruke de vanlige.

Når jeg nettop hadde fått bilen og kjørte med dårlige originalfjærer, parkerte jeg ved siden av en bil. Den var fri for riper på dørene, så jeg tenkte at det var trygt.

Mens jeg satt der i bilen å venta, kom det ei SVÆÆÆR dame med 2 små unger som begge skulle plasseres i barnestoler på den siden som vendte mot min bil.

Hu passa heldigvis på døra, men hele tiden dulta hu borti bilen min med ræva sånn at den begynte å gynge.

Når man gjør de i bilen ved sidenav sjøsyke pga assbumping, bør man vurdere å rygge bilen ut før man plasserer ungene.

Pff. Du må bare få mer solide fjærer.

Men for all del, god historie, ler litt. :lol:

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider