Gå til innhold

Bilstereo i volvo s60

Ranger emnet

ørn

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har bygget anlegg i en volvo s60?

Nei, det tror jeg ikke det er mange som har, fordi det orginale anlegget er relativt bra.

Jeg ble leid inn av Volvo norge for en stund tilbake for å evaluere lydkvaliteten på stereoanleggene i S60.

Jeg ble i alle fall imponert.

Det sitter høyttalere fra Dynaudio i disse bilene og skal man få bedre lyd må man legge mye arbeid og penger i det.

Hvilken årsmodell har du?

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har S60, spiller faktisk bra til å være orginal anlegg. Litt demping i dører, og få vekk all skrangling i plast så tror jeg du kommer til å merke forskjell.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke det er mange som har, fordi det orginale anlegget er relativt bra.

Jeg ble leid inn av Volvo norge for en stund tilbake for å evaluere lydkvaliteten på stereoanleggene i S60.

Jeg ble i alle fall imponert.

Det sitter høyttalere fra Dynaudio i disse bilene og skal man få bedre lyd må man legge mye arbeid og penger i det.

Hvilken årsmodell har du?

Mvh

Dag Johansen

. Har en 2002 modell. Har tenkt og bytte det ut me

f1#status merke til alpine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoy, her snakker vi klasse prosjekt gitt.

Skal følge med på denne saken.

Hehe du kan jo som første menneske i Norge kanskje selge orginal-komponentene til noen med god samvittighet når du bytter de ut..

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Har en 2002 modell. Har tenkt og bytte det ut me

f1#status merke til alpine.

OK, da er jeg med.

Vel, da ville jeg i alle fall anbefale deg å sjekke inngående hvordan all elektronikken henger sammen før du begynner å rive ut det som er der.

Ellers tror jeg kanskje dette forumet er mer riktig sted å henvende seg med Volvo/bilstereo spørsmål:

http://forums.swedespeed.com/zeroforum?id=22

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider