nilsandre Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt brukt styling til min Opel Calibra 1991. Er først og fremst ute etter front leppe, sideskjørt og hekk. Noen som vet eller har? Mail: nilsandre@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Prøv å holde et øye med Calibra'ne de får inn hos Blomdals Opelhugg.. ;) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Takker så meget...håper jeg kanskje finner noe der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Kjøp og salg på http://www.calibra.no er nok beste plassen og kikke/prøve seg.. utenom det må du bare høre med huggere og vanlige bilannonser Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg