Sæther Racing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 _Knut_ skrev: Blir nok røde lykter ja. Det med røyken var jo meint som spøk då, for dei som ikkje forstod det:) Kan godt ta det vekk viss det plager noken;) Kommer bilder imorga for bilen er skitten som bare faen;) Må vaska han:) Røyken irriterte meg litt faktisk, har røyket i 5-6 år nå og er faen meg det dumeste valget jeg har gjort i mitt liv, bruk heller penga på bilen! Men nok om det, hvorfor fjærne endestussen synes den passer godt på audin, kan du ikke legge ut litt bilder før og etter senk? det gjør mye!!! Stå på! Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Trenge du fleire felgar? eg har noken 15" te audi som berre ligge i garasjen og tar opp plass, dersom du skulle vera interressert. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Sæther Racing skrev: Røyken irriterte meg litt faktisk, har røyket i 5-6 år nå og er faen meg det dumeste valget jeg har gjort i mitt liv, bruk heller penga på bilen! Men nok om det, hvorfor fjærne endestussen synes den passer godt på audin, kan du ikke legge ut litt bilder før og etter senk? det gjør mye!!! Stå på! Sæther Hehe, har ikkje brukt ei krona på røyk ennå:D Du ha rett poeng der med endestussen. Kommer ikkje til å fjerne den! Blir heller ett filter i tilfelle, for å få markert lyden litt meir;) Har tatt bilder, men denna dataen er forholdsvis ubrukelig så bildene kommer i kveld når eg har komt på hybelen;) weltzin skrev: Trenge du fleire felgar?eg har noken 15" te audi som berre ligge i garasjen og tar opp plass, dersom du skulle vera interressert. Hmm, har 3 sett felgar te denna bilen nå, så trur helst eg må takka nei, ska gi ein lyd viss eg ombestemme meg;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Det hadde vært fine vinterfelger. Men du bor vel kanske litt langt unna? Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 bur i etne ja.. men.. eg har ein nevø som studere på hia i grimstad, som jo ska heim til jul, og ner igjen etterpå.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ja, glømte å legga ut bilder i går men nå kommer dei;) Før senking: Etter: Blei det bedre eller? Syns det sjøl iallefall:) Kommer den til å sige litt ned eller? Har bare kjørt 30-40 km med den etter at fjørene blei sett på... Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 den siger ikke mere hvertfall enn det den eventuelt har gjort. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ble bra ja! Ser litt forskjell før og etter. :) Men etter min smak ville je nok hatt den litt lengre ned mot bakken trur je. Men det er dyrt å væra ung og ha bildilla idag! Kan itte få alt på en gong. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 knopfler skrev: den siger ikke mere hvertfall enn det den eventuelt har gjort. Ok;) Audi A4 1,8 TS skrev: Ble bra ja! Ser litt forskjell før og etter. :) Men etter min smak ville je nok hatt den litt lengre ned mot bakken trur je. Men det er dyrt å væra ung og ha bildilla idag! Kan itte få alt på en gong. Ja syns det blei bedre framme iallefall, syns egentlig det hadde blitt stygt viss felgane gjekk under hjulbuen bak... Hehe, er dyrt ja:P Skulle sikkert kjøpt nyde demperar og men gidder ikkje å spandere det på ein så gammal bil... Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hehe. Sant det. Er det trommelbremser bak på bilen? Hva trur du om å fjerne antenna bakpå kofferten? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Audi A4 1,8 TS skrev: Hehe. Sant det. Er det trommelbremser bak på bilen? Hva trur du om å fjerne antenna bakpå kofferten? Det er trommelbremser bak ja:( men den bremser egentlig ganske bra... Trur antenna må vekk ja:) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Jeg veit det er høres ut som mye jobb, men ta av fjærene igjen, kapp to runder foran og 1 rundte bak. Og nei du ødelegger ikke fjærene av dette, de øverste rundene vil jeg kalle komfort runder. kapper du vekk disse vil du få en mye stivere bil som ligger bedre på veien. men ta og godkjenn det nå i vogkort før du gjør det. Gjorde det på en volvo850 og den "spretter" over dumper og det ser drit fett ut! :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Sæther Racing skrev: Jeg veit det er høres ut som mye jobb, men ta av fjærene igjen, kapp to runder foran og 1 rundte bak. Og nei du ødelegger ikke fjærene av dette, de øverste rundene vil jeg kalle komfort runder. kapper du vekk disse vil du få en mye stivere bil som ligger bedre på veien. men ta og godkjenn det nå i vogkort før du gjør det. Gjorde det på en volvo850 og den "spretter" over dumper og det ser drit fett ut! :) Sikkert bra greier det, men blir desverre ikkje aktuelt pga dårlige gjenger enkelte plasse, så vil helst unngå å ta av dei fjørene igjen:) Ellers andre kommentarer og tips? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 _Knut_ skrev: Ok;)Ja syns det blei bedre framme iallefall, syns egentlig det hadde blitt stygt viss felgane gjekk under hjulbuen bak... Ser vel ikke så ille ut ;) Men hjula dine er vel en god del mindre enn mine. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Nei ser ikkje så gale ut egentlig. Men syns egentlig det blei ganske bra sånn som det er. Kan ver at eg kjøper meg 18 " eg og viss det dukker opp noke:) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg