Gå til innhold

_Knut_: Audi 100 1987 modell prosjekt

Ranger emnet

_Knut_

Anbefalte innlegg

Då er V8 baklampe, kvite blinkere, kvite instrumenter og nytt oljelokk bestillt frå Custom Auto Craft.

Noken som erfaring med kor lang tid det tar før eg har delene? Betalte han igår kveld;)

Gleder meg:) Kommer og nye felger i nærmeste framtid!

Kult! :) Blir en helt "ny" bil med V8-lyktene bak! De kvite blinkerne, er de på sida eller i fronten?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper det ja;) Det er dei i front, men skal bestille til sidene og neste veka;) venter på 18 års dag og Visa kort:D

Okei. Jammen det er bra! Når du får på de i front så blir det pent vettu. :) Sleng ut noen bilder da du har fått satt på lyktene da!

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør

Blir bra detta:) Du merke forskjell når du får vekk alt det oransja pakket. Eg var ganske kjapp med å skifta ut mine oransje lykter med kvite framme og røde bak fra S4 C4.

Har du oppkjøring 8 mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra detta:) Du merke forskjell når du får vekk alt det oransja pakket. Eg var ganske kjapp med å skifta ut mine oransje lykter med kvite framme og røde bak fra S4 C4.

Har du oppkjøring 8 mars?

Kan de forresten stemma at eg såg bilen din i byn kl 3 dag ca?

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av merkene og spyl av alt du får til med høytrykkspyler. Deretter setter du bilen til lakkrens og polering hos en av våre nye landsmenn. Jeg gjorde dette og ble knallfornøyd. Bilen ble knallfin og det kosta meg bare 800,- kr.

Vær litt forsiktig når du kjører på humpete veier i førsten etter at du satt på senkefjørene. Jeg monterte mine og dro opp på hytta samme uka. Litt aktiv kjøring på skogsveiene resulterte i punkterte dempere forran. Orginaldemperne er ikke helt 100 når de opererer lavere enn orginalt.

Ellers har du en fin bil ja. Kjører nå min tredje Audi 100 og det er ikke mye som kan konkurrere med kjørekomforen til en Audi på nesten 10 m2...

Den første var en 2,2 turbo på 185 hk som jeg var veldig fornøyd med. Hvis du vurderer motor ville jeg ha sett på den 2,3 20V som sitter i 90 Coupe Quattro. Er det 7A den het tro? Høycomp suger på 170 hk. Veldig fin motor.

Lykke til videre.

"Man kan ikke annet enn beundre, den kjekke mann i Audi 100"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør
Kan de forresten stemma at eg såg bilen din i byn kl 3 dag ca?

Det er godt muligt. Kjørte frå Markedet, oppover forbi sjukehuset og opp til studentboligane. Kjørte til Stord rett etterpå. Det var i 14 - 1430 tida omtrent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av merkene og spyl av alt du får til med høytrykkspyler. Deretter setter du bilen til lakkrens og polering hos en av våre nye landsmenn. Jeg gjorde dette og ble knallfornøyd. Bilen ble knallfin og det kosta meg bare 800,- kr.

Vær litt forsiktig når du kjører på humpete veier i førsten etter at du satt på senkefjørene. Jeg monterte mine og dro opp på hytta samme uka. Litt aktiv kjøring på skogsveiene resulterte i punkterte dempere forran. Orginaldemperne er ikke helt 100 når de opererer lavere enn orginalt.

Ellers har du en fin bil ja. Kjører nå min tredje Audi 100 og det er ikke mye som kan konkurrere med kjørekomforen til en Audi på nesten 10 m2...

Den første var en 2,2 turbo på 185 hk som jeg var veldig fornøyd med. Hvis du vurderer motor ville jeg ha sett på den 2,3 20V som sitter i 90 Coupe Quattro. Er det 7A den het tro? Høycomp suger på 170 hk. Veldig fin motor.

Lykke til videre.

"Man kan ikke annet enn beundre, den kjekke mann i Audi 100"

7a motoren er vel egentlig en motor med veldig late170hk.. :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at det blir turbo motor til høsten ja. Fekk netopp mail av CAC om at han hadde fått pengene og delene skulle sendes i morgen tidlig. Gleder meg:D Ellers så skal emblema på bagasjeluka av til helga, og nye felger monteras viss dei har komt då...

Kommer og muligens skinnseter:)

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jadå, idag er nye felger montert:D Har og fått på blanke bliklys på skjermer og framme:) I tillegg har eg fått på V8 blinklys, men det blei ett problem og det var at han hadde sendt feil resten av det som skulle vere bak.

Han hadde sendt den til ein nyare modell med nøkkelhol på lykta. Han skal sende meg ny imåro:)

Komme masse bilder imåro:D

Knut

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadå, idag er nye felger montert:D Har og fått på blanke bliklys på skjermer og framme:) I tillegg har eg fått på V8 blinklys, men det blei ett problem og det var at han hadde sendt feil resten av det som skulle vere bak.

Han hadde sendt den til ein nyare modell med nøkkelhol på lykta. Han skal sende meg ny imåro:)

Komme masse bilder imåro:D

Knut

Nå har du sagt at det kommer masse bilder imorra lenge nå :P Fyr løs med bilder..:) hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider