Steef Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Lenge siden jeg har lagt ut noe her så, her er da min nyeste WIP. Disse bilene er så überfete! Org: Modd: Kommentarer ønskes:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Mer California surfer look, enn flowah powah. Men skal ha creds for valg av bil:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Mer California surfer look, enn flowah powah.Men skal ha creds for valg av bil:) Surferlook er jo det jeg prøver på! Noe mer stæsj jeg trenger til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Surferlook er jo det jeg prøver på!Noe mer stæsj jeg trenger til det? vaskekant felger , og full senk ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Ny update:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Sinnsyk bra idee du har fått deg der, liker det. Likte de første felgene best, men prøv å finn de samme felgene i en litt lysere farge. Skift dekk i samme sleng å. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok satt på hjulbuen igjen. Men for all del, din modd og dine ideer. :D Lykke til vidre, gleder meg til slutt resultat. Btw: Greit for deg om jeg prøver meg på org litt? :) Edit: http://www.carandmodel.com/gallery/goodguys_9th_southwest_nationals_scottsdale_20061117-cars/abj?full=1 Prøve disse felgene kanskje? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Surferlook er jo det jeg prøver på!Noe mer stæsj jeg trenger til det? Må ha lest feil jeg, my bad:pray Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Takker, Dusy!:) De felgene passer ikke til bilen:D Syns de jeg har på nå er nokså "old skool" . Så får se;) Prøv deg på originalen du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Tøff mod dette:) Gidder ikke se etter feil nå. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 får ikke blitt feil på en slik bil:D disse er jo tøffe uansett nesten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg