rayol Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Stakars fyr fra i går da.... octavia saken.fant en annen film her men ser ikke ut som det går like fort da men... http://www.street-garage.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Mulig det er jeg som er litt sær, men jeg skjønner ikke helt hva som er så kult med slike filmer av idiot kjøring på allmen veg.... Tydelig et forsøk på og imponere fjortis dama som sitter på.... Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 veldig enig i det at det er farlig og uansvarlig.... men skjønner at det kan være spennende og at det er gøy....... i min ungdom prøvde ikke jeg å skjøre for å imponere noen men for min egen fornøyelse. raske biler er gøy men har i senere år begynt å bry meg om medtrafikanter og følgene som kan komme ut av slik skjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford BDA Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 http://www.metacafe.com/watch/190910/bmw_m6_reaching_340km_h/ Her går det unna på motorveg :) Ikke det at jeg forsvarer sånn kjøring, men tenkte kanskje noen ville se denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Er så lei av sånne filmer av råkjøring på allmen veg jeg. På Club-Honda forumet er sånne filmer forbudt å poste, så det sier jo litt. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 om club honda ;) Syns det er kult å se på jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Stakars fyr fra i går da.... octavia saken.fant en annen film her men ser ikke ut som det går like fort da men...http://www.street-garage.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=35 Hahaha..!! Virket ikke som om denne fyren hadde peiling på bilkjøring i det hele tatt. Kunne hverken gire bremse, svinge eller gasse i rett tid. For en jævla taper!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Pfnahaha.. Hvorfor sier dere "veg" alle mann? Det heter fortsatt "vei" på bokmål, selv om det heter "vegvesenet".. (Tipper det er der dere har det fra) Grunnet til at det heter vegvesenet og ikke veivesenet, er at det ble vedtatt at vegvesenet skulle skrives nynorsk style! :D Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Michael: bokmål nynorsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Hahaha..!!Virket ikke som om denne fyren hadde peiling på bilkjøring i det hele tatt. Kunne hverken gire bremse, svinge eller gasse i rett tid. For en jævla taper!! han har det vertfall ikke bare i kjeften.. sånn som _visse_ andre har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 han har det vertfall ikke bare i kjeften.. sånn som _visse_ andre har.. Autsh! Den svei. Traff spikeren rimelig rett på hodet der ja:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 den smellen som kommer etter ca 3.20 og fyren sier "ååå".. hva er det fornoe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 ikke gikk det fort, det var midt på dagen, bilen full av folk, tåpelig kjøring, tragisk eksostrimma kjerre. trur jeg venter litt med å bli imponert.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 banget var nok bilen som slo nedi tenker jeg...og en slik bil som jeg har maken til er en honda prelude 2,2 v,tec... den har 197 hk orginalt.hører på giringen at han må ha rundt 200 km/t på visse strekninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SolbCos Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Vi har sett Ruud kjøreigjjenom tunnelen , det der så ut som jentefotball Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg