Zetec Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har snakket litt om dette med folk på forumet og det kunne jo vært en tanke? Bestående av ett demokratisk styre med: 2 SQ folk 2 SPL folk 2 Bruksfolk Som står bak 3-6 bilstereotreff i året, for akkurat SQ, SPL og Bruksanlegg. Og kan kanskje utvides til å tilby noe mer også ? kom med meninger og ideer. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg er med Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 I'm in!! :P Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 IKKE FAEN! Joda, så klart! Har begynt i ny jobb da, så kan se ut som om jeg kommer under kategorien "bruksfolk"...? Men idéen er god. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Dette høres ut som en kjempeplan!!! :D Flott om noen gidder å ordne til noe slik!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hadde vært morro hvis noe slikt hadde blitt gjort! Jeg er med :) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Bra ide... Husker i gamle dager da det var "øresusen bilstereoklubb" på Hamar og Crank It Up på kongsvinger...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er dette for et bestemt område/sted eller er det generelt. Østlandet kunne trengt noe sånt, jeg personlig har nok for liten erfaring med bilstereo så jeg går nok under bruksfolk. Jeg er med Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Dette blir vel for Sør-Norge i utgangspunktet, men nekter ingen nordover å hive seg med :) Så reelt sett med tanke på treff så kan vi regne Vest og Aust agder og østover, dvs opp til Oslo og omegn. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 kansje en ide å starte en klubb for Østlandet samtidig, dermed øke interessen for SQ, SPL, Bruksfolk. Det er i utgangspunktet veldig lite med bilstereotreff på Østlandet som jeg vet om. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 kansje en ide å starte en klubb for Østlandet samtidig, dermed øke interessen for SQ, SPL, Bruksfolk. Det er i utgangspunktet veldig lite med bilstereotreff på Østlandet som jeg vet om. Tore Det gjelder vel hele norge, hvis vi ser bort fra Tor Steinar and Crew Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hadde vært morro med en klubb der man kunne møtes å vise fram det man har laga, prate med andre, utveksle ideer, få tips og triks til bygging av anlegg osv. Sign me up! :D Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 om klubben kommer i gang, kan man jo evt. lage undergrupper for aktuelle regioner etterhvert... jeg er med forresten!! :D kan jo undersøke hvor mange som er interessert og be alle fortelle hvor de bor så får man jo raskt en god oversikt!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 kansje en ide å starte en klubb for Østlandet samtidig, dermed øke interessen for SQ, SPL, Bruksfolk. Det er i utgangspunktet veldig lite med bilstereotreff på Østlandet som jeg vet om. Tore Ser ingen vits med å ha en egen klubb på østlandet, heller ta alt under ett så kan folk velge om de vil reise sørover eller østover på treff.. Jeg hadde jo med meg to kr.sands folk på bilstereotreff på østlandet tidligere i høst. Men ser det lite aktuelt at en fra bardufoss eller tana reiser til oslo for å komme på bilstereotreff, men det betyr ikke at vedkommende ikke er velkommen ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Galantv6: du får prøve å slenge i stand no du da ;) Er god plass på obs på slitu.. Hvis man spør så kanskje man t.o.m får lov til å låne den :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg