morten pettesen Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Sånn skal det høres ut :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Mange gode tilbakemeldinger i dag. Mange som ser fram til dette :) :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 http://www.lydtrykk.no/ Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 *Gleder meg* Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 snakker om og erte opp folk med smakebiter... hehe. :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kommer vel no innhold etterhvert og tenker jeg ;) Blir lite søvn på meg fremover, bare koding istedet:klovn: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 :iconsm ohhh yeah! Kommer vel no innhold etterhvert og tenker jeg ;) Blir lite søvn på meg fremover, bare koding istedet:klovn: Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 stilig!! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Blir tøft det, bra initiativ! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg eier domene bilstereoforumet.no om det kan brukes til no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg eier domene bilstereoforumet.no om det kan brukes til no? Og jeg har høyttaler.com , men det overrasker vel ingen!:D Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Og jeg har høyttaler.com , men det overrasker vel ingen!:D Mvh Dag Johansen http://www.hoeyttaler.com mener du vel...:wonder: Hvordan gikk det egentlig med æ-ø-å-bokstavene? :wonder: Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Kan da ha Æ, Ø, Å i domenenavnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 http://www.hoeyttaler.com mener du vel...:wonder: Hvordan gikk det egentlig med æ-ø-å-bokstavene? :wonder: Mvh Pål høyttaler.com, men det er ingenting der. Og.... seff vil det ikke dette innom så mange fra statene eller andre land uten Ø. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hold "Alt" nedtrykkt og tast "155". Da får en "ø". Internasjonalt "tastatur" eller noe sånt, kalles det. Uansett så spiller det liten rolle... http://www.hoeyttaler.com høres jo litt corny ut så det blir jo nesten kuult. (Noen som tok den?) Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg