Gå til innhold

Egen bilstereoklubb

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ingen vits med å ha en egen klubb på østlandet, heller ta alt under ett så kan folk velge om de vil reise sørover eller østover på treff..

 

Jeg hadde jo med meg to kr.sands folk på bilstereotreff på østlandet tidligere i høst.

 

Men ser det lite aktuelt at en fra bardufoss eller tana reiser til oslo for å komme på bilstereotreff, men det betyr ikke at vedkommende ikke er velkommen ;)

 

Skjønner at en fra tana eller bardufoss ikke kjører til oslo. Men det jeg tenkte på var bredden i bilstereomiljøet. Hadde det vært et bilstereomiljø/klubb på østlandet også, så tror jeg det hadde vært flere som hadde blitt interessert i bilstereo.

 

Men uansett så er det viktig å få til flere treff på østlandet for å øke interessen for SQ, SPL og Bruksfolk.

 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at en fra tana eller bardufoss ikke kjører til oslo. Men det jeg tenkte på var bredden i bilstereomiljøet. Hadde det vært et bilstereomiljø/klubb på østlandet også, så tror jeg det hadde vært flere som hadde blitt interessert i bilstereo.

 

Men uansett så er det viktig å få til flere treff på østlandet for å øke interessen for SQ, SPL og Bruksfolk.

 

Tore

Jepp og av de 4 som nå sitter å diskuterer det hele på MSN så bor 3 av de på østlandet, så er ikke da østlandet også "dekket" av den samme klubben? :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å " baksnakke" deg galantV6 men ser ut som du ikke vil reise langt! :P

 

Jeg er med på denne klubben, får meg snart bil og stereo. :)

 

Hvordan skal dere få flere medlemmer som ikke er brukere av bilforumet?

 

Dere som eier nettbutikker kan jo drive litt gratis reklamere? En liten banner e.l.? :)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å " basnakke" deg galantV6 men ser ut som du ikke vil reise langt! :P

 

Jeg er med på denne klubben, får meg snart bil og stereo. :)

 

Hvordan skal dere få flere medlemmer som ikke er brukere av bilforumet?

 

Dere som eier nettbutikker kan jo drive litt gratis reklamere? En liten banner e.l.? :)

 

Det vil komme ytterligere informasjon om dette. Ang bilforumet sine medlemer tror jeg ikke det vil ta noen skade. Det er klubb det er snakk om :)

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten notis...

 

dB Drag Racing og Bass Race vil bli en egen klubb fra 2007, det vil si at vi skal ha ett styre osv og medlemspenger skal gå tilbake til medlemmene. Kanskje en ide og utvikle det til flere saker, enn å finne opp kruttet på nytt... Hva vet jeg...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å " baksnakke" deg galantV6 men ser ut som du ikke vil reise langt! :P

 

Jeg er med på denne klubben, får meg snart bil og stereo. :)

 

Hvordan skal dere få flere medlemmer som ikke er brukere av bilforumet?

 

Dere som eier nettbutikker kan jo drive litt gratis reklamere? En liten banner e.l.? :)

 

Det å reise langt er ikke problemet for meg, jeg blir gjerne med i denne klubben som jeg skrev i første tråden min. Tanken var bare det å få med de som driver å kjører rundt og ikke vet om dette. Det er ikke alle som vet om dette forumet.

 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket litt om dette med folk på forumet og det kunne jo vært en tanke?

 

Bestående av ett demokratisk styre med:

2 SQ folk

2 SPL folk

2 Bruksfolk

 

Som står bak 3-6 bilstereotreff i året, for akkurat SQ, SPL og Bruksanlegg.

 

Og kan kanskje utvides til å tilby noe mer også ? kom med meninger og ideer.

 

Hvis en ser stort på det, så er Emma, en "bilstereoklubb" som dekker alle disse 3 kategoriene. Emma kommer til å holde mange konkuranser/ bilstereotreff i 2007. Det vil komme masse nye ting, som vil gjøre dette interesant for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er uansett med Zetec!! ny bil er innhandlet,men tror jeg prøver meg på litt mer sq denne gangen en hva L7 gav meg :)

 

Hadde vært tøft å kjørt med litt streamers for "oss".. Var jo "Team XCS" her, men tror ikke det gikk som planlagt.. kjørte med reklame for dem siden de startet butikken i 03(xtreme car sound) men følte det aldri ble det helt store ut av det..

 

Genialt om noen av treffene kunne vært basert i Vest og Aust agder.. Synd om det er vi som må kjøre så langt hver gang..

 

Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo ut som en bra ide.. Ikke det at jeg har bil med stereo, men..

Kunne jo vert noe å laget en klubb på landsbasis. Avd. Nordland, Trøndelag osv.

Så man hadde fått flere under dette.. Dette må jo taes på sikt da.. Hvis det slår til sørpå. kan det jo utvides nordover.

Så kunn e hver avd. lagd egene treff i de større byer i sitt fylke. Så kunne alle møtt opp på treff uten at de måtte kjøre i 7 lange og 7 breie.

 

-SMP

<o>1996 Audi A4 1,8TQ

<x>1994 Audi 80 2,0

<x>1986 Volvo 240 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at både Tor og Kjetil har sagt sitt i tråden her, og er til en liten grad enig med de, MEN poenget med denne klubben er ikke å samle enten dB-drag eller SQ, men å samle alle, i alle kategorier, for treff, og ikke nødvendigvis konkurranser som EMMA og dB-drag stort sett dreier seg om :)

 

Det var også snakk om å teste endel utstyr, med bedømming fra forskjellig hold, og ha litt informasjon om dette på webben, dette vil jeg tro kan bli ett problem for både EMMA og dB-drag å avholde, da det kan bli feil at Tor Steinar sier at Pioneer er best, når han også er sponset av Kenwood og Blaupunkt, om dere skjønner..

Samme gjelder Kjetil, det blir for dumt at en arrangør av slike konkurranser, og importør/forhandler også på sin web skal si hva slags utstyr som spiller bra osv.

 

Alt til sitt bruk og alt det der selvfølgelig, og slike tester skal man ikke ta 100% seriøst da alle har forskjellige meninger, men det blir likevel, etter min mening vanskelig for sponsede organisasjoner å putte slikt på trykk på sine nettsider, men bevis gjerne det motsatte :)

 

Men ett av hovedpunktene var altså treffvirksomheten, og ikke konkurransevirksomhet.

 

Ellers høres det bra ut både det Tor og Kjetil skriver her :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår