Gå til innhold

Egen bilstereoklubb

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

Jasså du er på flaska.. Når Emma starter opp igjen til våren, så er en av de viktigste forbedringene, at det blir en ny klasse for de som aldrig har vært med før, med en forenklet lyd og installasjonsbedømming.

 

 

Nei bare ett halvt glass til rådyr fileten jeg snekret sammen til middag :-D

 

Det høres bra ut dette Ketil. Snakkes snart tenker jeg.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror at denne klubben er ment som en klubb (kanskje et team !!???) lik for eksempel alle gatebilklubbene som har dukket opp rundt omkring i Norge etter at "gatebil" har tatt helt av.... Og det er BRA og det sier meg at interessen er økende... og vi kan iallefall se på tallene våre i dB Drag Racing at vi gjør masse ting riktig.

 

Vi vil selvsagt gjøre alt vi kan for å legge til rette for rn slik klubb, og kanskje arrangere konkurranser etc på klubbtreff...

 

Jeg har lest igjennom flere poster her, og jeg er enig med Nils Petter at det er veldig vannskelig for meg å være en "tester" for produkter, og fortelle hva slags produkter som skal "brukes" eller er bra, dette ville jeg aldri ha gjort i min situasjon, da jeg er nødt til å være 100% nøytral mot alle leverandører.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at denne klubben er ment som en klubb lik for eksempel alle gatebilklubbene som har dukket opp rundt omkring i Norge etter at "gatebil" har tatt helt av.... Og det er BRA og det sier meg at interessen er økende... og vi kan iallefall se på tallene våre i dB Drag Racing at vi gjør masse ting riktig.

 

 

Helt riktig :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut Glenn, som tidligere nevnt i tråden er det jo også ett ønske fra noen om å ha ett slikt treff på sørlandet, som i agderfylkene, og da kan Arendal/Grimstad være ett godt alternativ :) Så du får jo si ifra når du har kommet deg i hus så får jeg komme å ta en titt :)

 

Ellers ble domener (ja i flertall) og webhotell bestillt i går, så da vet folk at det skjer noe hvertfall :)

 

Nå bor jo ikke jeg så mange minuttene unna deg heller, etter at jeg flyttet til Helleheia (innbilder meg at jeg så 2 stk Panda utenforbi et hus på Saltrød for en tid tilbake........he he). Så da er det bare å stikke innom, om det er noe vi kan diskutere, eller jeg kan bidra med.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i det ss arosa nevner :) jeg kan kanskje også skaffe "referanse" (high end hjemme hifi) utstyr som man kan "lære seg" å lytte til :) og eventuelt sammenligne da til tider skulle man tro at dagens ungdom bare har "vokst opp" med mp3 filer :hammer: :)

 

jeg har en ax10-is i stua :) så er sånnsett godt vandt ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår