Typhon Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Så mye og gjøre, og så liten tid :shake Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Så mye og gjøre, og så liten tid :shake Har sørga for å anlegge 29 timer døgn her da, mye greier det.. you should try it ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 29 timer høres bra ut... 5 timer mer søvn! :klovn: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Syns konseptet på headeren var veldig bra faktisk, men hvis den skal være øverst på siden så kan det være den blir veldig høy, tror du ikke? 5 timer mer arbeid Typhon :D Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Syns konseptet på headeren var veldig bra faktisk, men hvis den skal være øverst på siden så kan det være den blir veldig høy, tror du ikke? 5 timer mer arbeid Typhon :D Vi får se hvordan den ser ut etterhvert... endel annet å ta tak i først :P Arbeid? aldri hørt om... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 de 5 timene kan han jobbe på bilen sin for og holde oss bilde kåte forum lesere oppdatert.. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 haha, Well spoken LLH :m'm: Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg må ta permisjon fra jobben tror jeg... ser ingen annen mulighet :D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 funker jo ikke det heller.. For da forsvinner jo innteks grunn laget som holder bil prosjektet ditt i gang... hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Jeg må ta permisjon fra jobben tror jeg... ser ingen annen mulighet :D Du får søke jobb hos oss da så er vi ikke lenger å regne for en "hobby-bedrift"! :hvaskjera Mvh Hobby-Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Du får søke jobb hos oss da så er vi ikke lenger å regne for en "hobby-bedrift"! :hvaskjera Mvh Hobby-Pål Ser sånn ut Pål, ser sånn ut... Bilstereo på heltid er ikke såååå ille vet jeg da ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Bare sånn at folk ikke skal tro at vi surrer bort tiden på tull osv legger jeg ved en samtale jeg og morten hadde på msn i dag :) Og ellers enn det ser det meget bra ut :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaare braaten Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ja dere jobber hardt ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Du får søke jobb hos oss da så er vi ikke lenger å regne for en "hobby-bedrift"! :hvaskjera Mvh Hobby-Pål du likte ikke den komentaren pål? Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 du likte ikke den komentaren pål? Det er ikke i min interesse (lenger) å ta del i tåpelige diskusjoner eller emner her på forumet, men jeg kan gi deg en kommentar på dette du nevner. Hvis en person bruker det meste av sin fritid til å få sin egen bedrift opp å gå så ser jeg ikke på det som hobby. Kvelder, helger og til tider netter har gått med og VIL gå med hvis vi skal få dette til. Når en i tillegg er i full jobb så skjønner nok de fleste at dette er en ting som tærer på kropp og sjel. Da er det kjekt å få tilbakemeldinger fra kunder slik at moralen holdes oppe og at en får anledning til å føle at det er "brukt for en". Hadde det ikke vært for feedbacken vi får så hadde dette vært meget vanskelig og min samboer hadde nok satt en stopper for vårt firma. Jeg vet du skjønner dette.:) (God Jul cossie) Beklager OT. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg