Zetec Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 slik ser det ut nå, og det blir bare bedre og bedre :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Kjører gjerne over vidda jeg for å komme på treff:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 dette ser lovende ut:) gleder meg til siden kommer opp Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg og :chairshot Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Slitt ut tastaturet enda eller, Typhon? :hammer Tusler det fremover? Skal blir godt med et nytt forum å frekventere :D Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 wohoo :) Blir det ferdig så vi kan sitte og knotte her i jula?? (edit: for det hadde vært knall med litt kontakt med folk innimellom all jule maden :) ) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 *mase* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Iverige eller gutter? Er bra det! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Bra forslag, en slik klubb hvor spektret er større og flere ildsjeler som brenner for forskjellige ting innenfor bilstereo høres knall ut. Da vil flere kunne lære mer og kvaliteten på installasjoner og utstyr øke. Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hold "Alt" nedtrykkt og tast "155". Da får en "ø".Internasjonalt "tastatur" eller noe sånt, kalles det. Uansett så spiller det liten rolle... http://www.hoeyttaler.com høres jo litt corny ut så det blir jo nesten kuult. (Noen som tok den?) Mvh Pål Jeg tok den ihvertfall ;) Men litt mer OT så er dette en god ide =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Da er det så å si bare finjusteringer igjen, men det tar litt tid. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg