Gå til innhold

Hva som kan skje når en kræsjer i over 160 km/t (Advarsel, sterke bilder!)

Ranger emnet

s_18@CH

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vedder en tier på at det blir lukket kiste under bisettelsen! :angelsmili:

Men for å være litt mer seriøs. Det der var skikkelig Waste! Var en skjønn sak som gikk tapt der og jeg snakker ikke om bilen. Dama må ha hatt max uflaks, mister kontrollen akkurat der hvor det står en bomstasjon av massiv armert betong.

'05 Opel Astra GTC 2.0T

Audi Coupe GT B2 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grufullt. Jeg er litt småkvalm, og jeg pleier egentlig ikke å rokkes av noen bilder..

Hva med å vise et slikt slideshow for nye sjåfører? Vi skåner folk for mye..

Finner ikke ord..

Edit: Det er ingen hinter om at en ikke må kjøre i 160, det viser bare hvor le'buttfuqed du er om du treffer noe i den farten.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg skal ha 4pkt belter også

For å være ærlig tror jeg ikke det hjelper så ekstremt mye i slike situasjoner, med mindre du har bur. Får du et tak i hodet er du død selv om du har gode belter. Og 4-punkts hjelper ikke for andre medtrafikanter heller.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke kjøre 160 i Pårsje-kab for å bli såpass le`buttfuqued heller, det er nok at du er akkurat _litt_ for uheldig. Å treffe en motgående bil og begge holder 80 km/t blir ikke pent det heller.

Og til dere som ikke bryr dere: forestill deg at bildene er av dattera di. Kjenn godt på den følelsen, og forestill deg deretter at det er nøyaktig samme følelse dine foreldre vil sitte igjen med dersom noe tilsvarende skjer med deg..

S_18_@CH: Takk. Man kan trenge å få se slike bilder av og til. Dessverre. Det er alt annet enn behagelig og morsomt, men det får igang tankene litt mer enn avisoverskriften "ung kvinne død etter forbikjøring"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som ikke bryr dere: forestill deg at bildene er av dattera di. Kjenn godt på den følelsen, og forestill deg deretter at det er nøyaktig samme følelse dine foreldre vil sitte igjen med dersom noe tilsvarende skjer

Godt poeng. Tror imidlertid faren hennes reagerte med blandede følelser, han ringe 911 tre minutter før hun kolliderte og rapporterte bilen stjålet. Dette var forresten på natten etter Halloween og ja, hun var full. Leste litt mer på et annet forum om saken, ille greier.

Utrolig tankevekker!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig tror jeg ikke det hjelper så ekstremt mye i slike situasjoner, med mindre du har bur. Får du et tak i hodet er du død selv om du har gode belter. Og 4-punkts hjelper ikke for andre medtrafikanter heller.

Eirik

ja er vel forsåvidt sant det erik:D.. men skal jeg ha ascona på veien vil jeg ha bur også.. litt rallylook:D men usikker på om jeg skal ha det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd en så pen jente skulle gå tapt, sterke bilder ja.

så hadde liksom vært helt greit viss hun hadde vært stygg?! ehm.

sorry.. bare hørtes så jævlig feil ut det du skreiv..

men fy så fryktelig ekkelt:.:puke:

synd på familien hennes, bare gla det ikke er noe jeg kjenner liksom.. å jeg ikke må plukke oppat hjernen..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell ikke bare ungdommer og voksene hær, syns fok kunne spart seg for denne posten, SPESSIELT å legge det siste bildet didekte (ja selv om det er "advarsel" på tråden. om man vil se slik drit så finnes det egene sider for det, synes ikke det hører hjemme hær. man trenger ikke bilder for å skjønne hva som skjer om man kræsjer i en betongvegg.

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår