Gå til innhold

Hva som kan skje når en kræsjer i over 160 km/t (Advarsel, sterke bilder!)

Ranger emnet

s_18@CH

Anbefalte innlegg

idiot, man setter jo også andre mennesker i fare...

men hvis du synes det er gøy og råkjøre, så be my guest.. tar sikkert ikke lang tid før du mister lappen heller...

For det første. trenger ikke du å lære meg noe som helst.. Om man gir deg en bombe i hånde og sender deg i en folkemengde er det DU som bestemmer om du skal trekke av eller ikke.

Poenget mitt er at JEG har lappen. jeg gjør det jeg føler for. jeg vet når jeg setter andre i fare. og for å være helt ærlig kan jeg ikke huske når jeg sist har satt andre i fare når jeg har grisekjørt.... Det er alltid så gode marginer for både unnamanøver og å unngå avkjøring/kollisjon og møte med andre biler enn du tror. og før du når vrir med øya og føler deg såååååå oppgitt over hvor dust jeg er kan jeg bare si : klapp igjen! du vet ikke omstendighetene under kjøringa. hva slags føre hvor eller hva jeg har kjørt! Så ikke uttal deg om andres fitidsaktivitet og pass heller dine egne saker..

Btw så har jeg mista lappen 3 ganger.. derav 2 ganger på 13mnd!

Og faktisk EN gang av dem var da jeg kjørte 114KM/T i snitt i 70 sone med tilhenger.

De andre gangene var pga uforsvarlig kjøretøy!

Noe mere du lurte på da?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Btw, synes jeg ikke synd på hu der. akkurat som jeg ikke ville syntes synd på meg selv om jeg dro av. noe jeg aldri har gjort de gangene jeg har dundra av veien heller

men sjekk forsjell. Hu er dritings. kjører i 160 og skal gjerne forbikjøre en bil rett før en bomring.. idealt

jeg er edru. VET hva jeg driver med. og setter for meg store nokk marginer til å kunne unngå det meste. det er litt forsjell det.

Så kan dere gjerne si. jamen jamen jamen. en dag en dag.. so what. Let it be.. jeg kan ikke sitte på ræva og håpe på at jeg EN DAG innen jeg dauer skal bli milliardær bare ved å trykke på et par enkle knapper på Lotto.no

Man lever og utnytter det mens man kan. Om man kjører gris på gata eller om du bærer en tikkende bombe på deg eller om du bare er mentalt ustabil ute på gata er du en fare for hvem som helst uansett hvordan du vender og vrir på det..

Denne tråden kan i grunn lukkes for min del. for mye uvitenhet og spekulasjoner fra folk som ikke vet hva dem prater om !

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett det før. skremmer meg ikke..

Det er minst like stor sjanse fo rå bli påkjørt av en drosje i 90 nede i sentrum av oslo i det du skal hente deg en kebab.. Så hvorfor ikke heller daue mens man har det gøy.. i stedet for at det ikke er din feil.

For en latterlig instilling :P

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første. trenger ikke du å lære meg noe som helst.. Om man gir deg en bombe i hånde og sender deg i en folkemengde er det DU som bestemmer om du skal trekke av eller ikke.

Poenget mitt er at JEG har lappen. jeg gjør det jeg føler for. jeg vet når jeg setter andre i fare. og for å være helt ærlig kan jeg ikke huske når jeg sist har satt andre i fare når jeg har grisekjørt.... Det er alltid så gode marginer for både unnamanøver og å unngå avkjøring/kollisjon og møte med andre biler enn du tror. og før du når vrir med øya og føler deg såååååå oppgitt over hvor dust jeg er kan jeg bare si : klapp igjen! du vet ikke omstendighetene under kjøringa. hva slags føre hvor eller hva jeg har kjørt! Så ikke uttal deg om andres fitidsaktivitet og pass heller dine egne saker..

Btw så har jeg mista lappen 3 ganger.. derav 2 ganger på 13mnd!

Og faktisk EN gang av dem var da jeg kjørte 114KM/T i snitt i 70 sone med tilhenger.

De andre gangene var pga uforsvarlig kjøretøy!

Noe mere du lurte på da?

All hail the world champion :drunk:

Snakk om å være kjepphøy.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det hjelper så jævla mye ascona_er_best. :)

Du vil fortsatt være ganske dau. Kanskje åpen kiste, men likevel.

det hjelper om man kræsjer i rundt 100... det som er fartsgrensa i dette landet.. så får vel kanskje holde den da!.. da hjelper det

folk som på død og liv skal opp i rundt 160 for å være kar syns jeg virkelig heller kan gi fra seg lappen med en gang.. ser jo her åssen det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange på bilforumet som rakker ned på de som kjører gris og liker å være litt aktive bak rattet, og finne ut litt av hvor grensa går.

Men så er det også dere som ikke greier å rette opp en sladd uten å få kontra og dra rett i veggen/ autovernet o.l., tror veldig mange av de inkompetente sjåførene på veiene her i landet, som man ser langs veien i en eller annen latterlig kræsj, og som nummer to i køen som ikke tør å kjøre forbi, er sånne folk som "Lissom" er forsvarlige.

Istedenfor, får dere kontraen og fronter med motgående fordi dere er udugelige.

Hun dama kjørte i fylla, blir jalla å sammenligne det med "se hvordan det kan gå for deg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

house.. idiotisk instilling? jo takk:)

er ikke jeg som kjører VAAAG!... jeg klarer i det minste å rette opp mine avkjøringer til kontrolert avkjøring!

Han han ene her oppe sa: se på racervilførern.. Hva har det med saken å gjøre?. noen er litt mere våkne og har mere erfaring bak rattet enn andre. Det som virker som deres livs farligste kjøretur kan kun være en lekerunde for oss andre..!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lever og utnytter det mens man kan. Om man kjører gris på gata eller om du bærer en tikkende bombe på deg eller om du bare er mentalt ustabil ute på gata er du en fare for hvem som helst uansett hvordan du vender og vrir på det..

Så du mener det er helt greit å gå med en tikkende bombe midt i sentrum så lenge man "vet hva man driver med og ikke har planer om å skade noen"?!

Du kan spørre samtlige råkjørere som har drept andre medtrafikkanter/fotgjengere gjennom åra om hvorfor de gjorde det de gjorde. Og du kan banne på at de hadde samme innstilling som deg før ulykken. Jeg har kontroll, jeg kjører med god margin osv.

Gjør meg en tjeneste. Sett deg ned for deg selv og tenk deg skikkelig godt om før du uttaler deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det er helt greit å gå med en tikkende bombe midt i sentrum så lenge man "vet hva man driver med og ikke har planer om å skade noen"?!

Du kan spørre samtlige råkjørere som har drept andre medtrafikkanter/fotgjengere gjennom åra om hvorfor de gjorde det de gjorde. Og du kan banne på at de hadde samme innstilling som deg før ulykken. Jeg har kontroll, jeg kjører med god margin osv.

Gjør meg en tjeneste. Sett deg ned for deg selv og tenk deg skikkelig godt om før du uttaler deg igjen.

Nei har ikke sagt det.. men jeg sier at selv den USKYLDIGSTE jævlen på planeten kan være livsfarlig for seg selv og andre uansett hva det gjelder. ikke nødvendigvis bare bak rattet. og det er mindre risiko å kjøre noen ihjel på gata enn det er å bare gå rundt i oslo sentrum å stikke ned tilfeldige forbipasserende.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke sagt det.. men jeg sier at selv den USKYLDIGSTE jævlen på planeten kan være livsfarlig for seg selv og andre uansett hva det gjelder. ikke nødvendigvis bare bak rattet. og det er mindre risiko å kjøre noen ihjel på gata enn det er å bare gå rundt i oslo sentrum å stikke ned tilfeldige forbipasserende.

hva faen har hva slags bil jeg kjører med dette å gjøre da? jeg sier du har en mentalt ille innstilling hva trafikk angår! jeg gir vel faen i om du kjører av og ser slik ut! det man gir mindre faen i er om du tar med deg uskyldige!

men dette har ikke noe med denne topicen å gjøre! så vi legger det dødt her!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår