Gå til innhold

Hva som kan skje når en kræsjer i over 160 km/t (Advarsel, sterke bilder!)

Ranger emnet

s_18@CH

Anbefalte innlegg

det hjelper om man kræsjer i rundt 100... det som er fartsgrensa i dette landet.. så får vel kanskje holde den da!.. da hjelper det

folk som på død og liv skal opp i rundt 160 for å være kar syns jeg virkelig heller kan gi fra seg lappen med en gang.. ser jo her åssen det går.

Er en ting å akse litt og ha det litt moro, men er forøvrig enig med deg. Lite poeng i å kjøre jevnt fort. :)

sugekopp blir den nye skurk!

idiotisk innstilling

Ingen kan slå Skurk. Men for all del, en god nummer to. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sugekopp blir den nye skurk!

idiotisk innstilling

Har du noe mot meg eller noe sånnt?

Har sikkert aldrig kjørt svin eller noe sånnt du sikkert.

Hvis du får sladd i 70, så er vel sikkert det en nestenulykke for deg det.

Liker ikke at folk rakker ned på meg, spesiellt ikke når du ikke vet en dritt om meg.

Selv om jeg til tider kan ha en litt interessant trafikkinstilling, så kan jeg faktisk være et fornuftig menneske for det.

Jeg holder på med mitt, så kan andre holde på med sitt.

Drit i å bry deg med hva jeg driver med på fritida mi, hvis du ikke liker det.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ting å akse litt og ha det litt moro, men er forøvrig enig med deg. Lite poeng i å kjøre jevnt fort. :)

Ingen kan slå Skurk. Men for all del, en god nummer to. :)

Gjort deg noe galt eller?

Liker du meg ikke, drit i å bry deg da for svarte hellvete!!!!!

Ikke provoser meg, er forholdsvis lettent.:hondakick

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må jo du nesten slutte å sitte her inne på bilforumet å skryte av det?

Nå skal det nevnes at jeg nettopp leste en post av Skurk i Annet Bilrelatert. :)

Det ga meg et ganske positivt inntrykk, så skal ikke si at ingen kan endre seg. Det stemmer absolutt ikke.

Og om du er lettent, Skurk, bryr jeg meg lite om. :) Er vel ikke noe poeng i å bli skremt av forumbrukere.

Men det skal nevnes, Skurk, du har jo tross alt selv tjent deg opp et image her på forumet med diverse røver(?)historier og diverse heller ufornuftige kommentarer. :)

Men fra min side er akkurat den delen av imaget lagt død. Til den dag Skurk motbeviser det han nettopp postet, og poster om sine siste eksesser bak rattet.

Simon.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ovlov, du sitter å skryter ganske mye, Skurk.

Men for å bringe tråden over i riktig kjørebane igjen, så lurer jeg på en ting, hva er det kjøttstykket midt i "ansiktet" hennes? Tunga eller noe sånt? :S

-

Devil

Prøvde å studere bildet nå, men det er bare så jævla ekkelt å sitte å finstudere det bildet der :eek:

Så føler jeg har sett bildet nok idag, men kanskje noen andre "lege-studenter" her inne kan svare :)

Hun slipper hodepine nå iaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe mot meg eller noe sånnt?

Har sikkert aldrig kjørt svin eller noe sånnt du sikkert.

Hvis du får sladd i 70, så er vel sikkert det en nestenulykke for deg det.

Skjønner ikke helt sammenligninga di mellom å være forsiktig i trafikken og ikke ha peiling på å kjøre bil. Bare se på Solberg-brødrene. De driver stadig å oppfordrer nordmenn til å kjøre pent i trafikken (noe de selv gjør). De er vel også en av de som "havner i nestenulykke når de får sladd i 70"

Drit i å bry deg med hva jeg driver med på fritida mi, hvis du ikke liker det.

Grunnen til at vi bryr oss er at din "fritid" kan kanskje en dag føre til vår død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke sagt det.. men jeg sier at selv den USKYLDIGSTE jævlen på planeten kan være livsfarlig for seg selv og andre uansett hva det gjelder. ikke nødvendigvis bare bak rattet. og det er mindre risiko å kjøre noen ihjel på gata enn det er å bare gå rundt i oslo sentrum å stikke ned tilfeldige forbipasserende.

Men er det noen i det hele tatt som har sagt at det er greit å fly rundt å stikke ned folk da? Det finnes ikke et snev av fornuft i utsagnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e uenig med alt dere sier..En av grunnene til det er at alle skal hele tiden være snusfornuftig, voksen, ansvarsbevisst, og enig med hverandre..

Hva er galt med å skille seg litt ut og bidra til at forumet blir litt lysbetont.

Jeg tror at dette holder forumet litt nede og gir lite takhøyde, og gjør kanskje at folk unngår å lansere tråder som kan bli litt hete og morsomme.

Om dere er så jævla snusfornuftig og skremmes til å kjøre forsiktig av skurk, Ta lærdom og unngå uhell selv. Klart at det er farefullt å ferdes slik for seg selv og omgivelsene, men alt kan skje når som helst.

Satt på spissen driver skurk holdningsskapende arbeid.

Skurk er en fargeklatt på forumet..blandt andre unge som får en langt og tungt liv med sin triste formanende meninger. Ingen tåler at folk skiller seg ut her. Slutt å lat som dere er voksne..bli det isteden. Mange kjedelige grå mus her inne som vil kjede rævva av seg i alderdommen med så lite toleranse, humor, ærlighet go selvinnsikt.

La oss håpe at skurk ikke lar seg jage fra forumet..da vil nok stemningen bli enda labrere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med en tråd som får fram alle de skarpe knivene her på bilforumet.

Folk tror de er udødelige, og kan alt. Er det ikke 90% av alle bilførere i norge som mener de er bedre sjafører enn gjennomsnittet? Det sier vel det meste.

Du kan gjerne kalle det der en vekker, men så går det 3 timer så er det glemt. Har du sett noe lignende i virkeligheten glemmer du det, aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mye i det kaz sier her, tror man nesten må oppleve det i virkeligheten, for da svir det seg fast i hodet ditt på en måte... Når man sitter å ser bilder og sånn på pcen så tenker man der og da at man skal aldri kjøre gris og sånn, men så går det 45 minutter så ligger man i 145km/t på ringveien og jager en idiot som har yppet seg...

Hvertfall sånn JEG føler at det er

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår