-cardudde- Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hey! Haven't chopped for a while, but here it goes. I'm kind of rusty though. Haha. :oops: Excuses eh. I've been working on this Golf for a whil ago, but I decided to work on it again. So, here's my way how a mk2 Veedub should look. Org(thanks to Mv-design): Chop: Rat-style(Still WIP): Hope you like it! Dusy Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Den siste der var bare rå da:D Hvor har du funnet de felgene du har bak?? hadde ikke giddi å sendt meg de vell?? har leita lenge etter de i den vinkelen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hehe, takk takk. :D Sender dem på msn jeg! Holla at me. lol Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Den var rå.. Clean! Men original felga er mye fetere enn de du satt på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg