Gå til innhold

Nissan 200SX tuning?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jo, Gjør det selv :)

Garret T28BB fra S14, 444cc dyser, Frontmontert intercooler, z32 AFM (luftmendemåler dings), 3" eksos, stage 2/3 chip, Walbro 255Lph bensinpumpe, åpent filter.. Da bør du ha litt power, og fortsatt ikke oversteget 50k om du bestiller dela fra utlandet :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe;) Egentlig er vell dette det enkleste ja, MEN.. Har ikke kunnskap eller overskudd til å gjøre "store" jobber..

Takk for deler jeg kan/bør bruke:)

Hvordan sider anbefaler du?

Eksosdeler og intercooler kjøper du fra SS Autochrome/XS power i usa..

Turbo kan du kjøpe brukt..

Det er en lett jobb, morsom og :)

så anbefaller jeg http://www.200sx-ogn.org...

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sveisene og flenser etc på ss autochrome / xspower blitt bra nå eller Mess?

Hei!

Jeg har ikke hatt noen problemer iallfall :) har xspower manifold, og 3" eksos hele veien.. er pent arbeid, spesiellt til den prisen..

Har også FMIC..

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utmerket:) Er dette en vanlig metode da eller? Så jeg ikke spør hvem som helst å får en god latter i trynet:P hehe

Dette er helt vanlig. En del _svære_ firma går ikke med på det, men dette har stort sett vært ved kjøp av andre ting enn bildeler (sko for eksempel, som ikke gjør 200sx'en din raskere). Jeg har bare vært borti et bilfirma som ikke ville skrive ned verdien, men siden det var billig til å begynne med var dette ikke noe problem. Har handlet fra både usa, japan og andre land, samtlige er veldig behjelpelige med dette.

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SieRRa-rollercam

En kompis av meg satte på større turbo,(mener det er overnevnte størrelse)luftmengdemåler fra nissan 300 ,444 dyser,mye kraftigere bensinpumpe, og stage 3 chip ! Bremsa over 300 i motorn !

Men 1800 motor var ikke interesert i dette ,så når man har justerbart turbotrykk (mye vil ha mere) så holder ikke dette på orginalbil !

Tror det kosta ca 30000kr i norge med di delene han brukte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider