Gå til innhold

mitt Volvo 164E B6304F, M90H prosjekt:) nye bilder 10.9.07.

Ranger emnet

BUS_164

Anbefalte innlegg

Okey, ej såg den tråde no.. Arti å sja ka so fåregår i garagene i nabobygdene... Våre å sett på 2 240`turbo i vinter, men he våre berre nåke oppkjaure festebrakke, ekje d ej e ute ette.. so kjøpte mej ei 88 mercedes 230, men d verte nåke nytt snart, lika ikkje heilt dinne automate!!

Stå på Bus, ditte verte heilrått!!

Muli me eit garagebesøk??

ok..ja takk for det:) du får bygge en sjølv, så veit du ka du får:) du skulla kjøpt den eg bygde opp i sommar, den va strøken og gjekk ok:D ja det skal gå grett, er i måløy på skule i vekene, men er heime kvar helg..ej kan no sende dej nr. mitt på en PM.. så kan du berre slå på tråden ei helg du vil ha dej en tur å kikke..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja i helga fekk ej endelig arbeidslyst igjen til å få gjort noke med 164a:) skulle so svært gjer noke fornuftig i juleferien, men det gjekk vekk i "fyll" og "gamle erik".. så har komt til at en må prøve å sette flaska på hylla skal det bli noke, men nok om det..

fekk meg noken tima både lørdag og søndag, skraping av tektyl i kroker og kriker og dette er et utrulig pirke arbeid, som tar mykje tid og viser nesten ikkje igjen ka en har gjort, så en nesten må ha lupe for å sjå ka ej he gjort..hehe

men legger no ut noken bilder av det som blei gjort:

helg1-8.jpg

helg1-7.jpg

helg1-6.jpg

helg1-5.jpg

helg1-4.jpg

helg1-3.jpg

helg1-2.jpg

helg1-1.jpg

helg1.jpg

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så verst ut det! ;)

Noen timer med neger kusa og sånn syre som fjerner rust kjemisk eller kanskje aller helst sandblåser så begyner det og nærme seg! ;)

takk for det:D ja sandblåsing hadde vore best, men blir så mykje griseri i garasja at det er uteluket, så blir nok roterende stålbørste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja fungerer vell fint det å;)

jepp..berre litt meir tungvint å teke lenger tid, men ej he no god tida..bedre å ta seg god tida å gjer det sjikkli:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk no gjort litt dinne helga og sjølv om ej hadde en del skulearbeid som måtte gjerast dinne helga:( men satser på å få gjort litt neste helg:D er nesten ferdig med skraping av tektyl bake no:)

så litt bilder av helgas økt:D

helg2-5.jpg

helg2-4.jpg

helg2-3.jpg

helg2-2.jpg

helg2-1.jpg

så var det tid for mat etter mykje slit:)

helg2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk gjort litt dinne helga og:) vart ferdig med skraping av tektyl og vasking av tektyl:) eller har igjen "mitt-partiet" mellom forhjulstillinga og bakaksel, men dette skal ej ta igjen etter ej he blitt ferdig med alt bake og fått montert bakakslen å fått prøve montert motor,gearkassa og myllaaksling.. i tilfelle ej må kappe å bygge om gearkasse/myllaaksling tunnelen, så hadde det vore kjipt å måtta kappa i noke som var ferdig, men no nok om det:)

planner for neste helg er å få bjønde å slippe/kappe/sveise rust, der ej no har fått fjerna tektyl:)

så noken bilder av helgas arbeidsøkt:

helg3.jpg

helg3-1.jpg

helg3-2.jpg

helg3-3.jpg

helg3-4.jpg

helg3-5.jpg

helg3-6.jpg

helg3-7.jpg

helg3-8.jpg

helg3-9.jpg

helg3-10.jpg

helg3-11.jpg

er mange trange plasser å slippe/kappe/sveise rust der:/ men får no sjå kor det går..hehe:)

her er vell kankje litt overflod av "kjedlige-bilder"..men ej tar bilder av alt som blir gjort, for å kunne vise dei som skal godkjenne bilen en gang i fremtiden, slik ej sleppe å oppleve at dei skal kakke her og der for å leite etter rust og ødelegge arbeidet mitt..er kjipt med hakk i lakken å so bjønder det å ruste:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kjedelige bilder det her nei,blir gudd dette...ser at du er nøye,det er bra:thumb

ok:) takk for komentar, var litt redd for at bilda vart litt kjedlige..men på den andre sida, så for no en fram alle detaljer som blir gjort..

hehe..takk for det, prøver mitt beste for å få det så bra som råd, har sett meg som mål å ha null tolleranse på rust.. bruka å fyre na far med at mi 73mod. volvo 164 har mindre rust fra torpedoveggen å fram en ka det er på has 2000mod. mercedes E220 CDI.. då blir han sur..hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på bus;) ser de begynde å kome sej oppi garasja di;) masse rust å sveise nodå?

takk for det..ja har no fått gjort litt no, når "flaska" he fått stått i ro sida romjula..hehe:D her he no komt fram en del under/bake etter ej fekk vaska vekk tektylen..så det går sikkert noken helge å få sveise alt og slipt..

kor det går på sjøen da?lenge til du kjem igjen? skal du selge 240èn? såg der låg ute annonse på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja soppas lenge..ja då får du sikkert sjå den på veien..:)håper på å snart få komme sjikkelig i gang igjen..for tiden holder eg på å rydde opp i garasjen..ser ut som et bomba hore hus etter sommerens 3 "side sprang" prosjekter.. amazon turbo-prosjekt, 240 turbo prosjekt og svarte 164a som er på hin prosjekt tråden..:) men nå får eg konsentrere meg om dette prosjektet..

ok..ka kommune dåkke kommer ifra da? vett du kor mykje han måtte gje for 164a? ok har ikkje studert den på nært hold..da hadde han vell blitt redd for at det var noken som skulle stjele deler..hehe..men har sett den når eg kjører forbi..ser no ok ut fra veien jalfall:)

Hmm med 240 turbo prosjekt mener du da min 240? hehe... men ser fin ut nå gjort noe mer siden jeg var og henta bilen da?

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm med 240 turbo prosjekt mener du da min 240? hehe... men ser fin ut nå gjort noe mer siden jeg var og henta bilen da?

jepp..meiner den..motoren og det blei montert sommeren 06..og etter ej solgte 240èn til dej, kjøpte ej ei 164 i deler og lagde den til(har en tråd om den på 160-forumet), så rydda garasje og nå holder ej på å ta rusta bake under bilen(den blå 164a som hang under taket når du var å henta 240èn), mykje arbeid som tar tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp..meiner den..motoren og det blei montert sommeren 06..og etter ej solgte 240èn til dej, kjøpte ej ei 164 i deler og lagde den til(har en tråd om den på 160-forumet), så rydda garasje og nå holder ej på å ta rusta bake under bilen(den blå 164a som hang under taket når du var å henta 240èn), mykje arbeid som tar tid..

Hehe kan jeg godt tenke meg hehe men keep up the good work da

1983 Volvo 240tic bensinsluk230at

Ved mørkets frembrudd skubbes de frem.

Starthjelpas disipler, fortauets menn.

politiets maskotter, bilbergernes venn.

BMW-gutta må berges igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider