99dmarb Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Heisann! Ville bare si at jeg setter stoooor pris på bilforumet, er enormt bra å ha en side hvor vi kan utveksle våre erfaringer med bil o.l. slik Topp side!! Fint å ha ett sted hvor vi kan Poste meetings ol. :bok: Mvh Marius W Siter Jaguar X-Type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Helt enig med deg! Uten bilforumet så har ikke jeg bruk for internett! Er så bra å spørre om tips/hjelp på forumet når du lurer på noe ang. bilen din. Stå på alle moderatorer! :thumb Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Takk til alle som er med på å holde dette forumet oppe, ja :) BTW; 99dmarb, siggen din er vel litt vel lang? - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99dmarb Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Takk til alle som er med på å holde dette forumet oppe, ja :) BTW; 99dmarb, siggen din er vel litt vel lang? - Devil Sikkert jeg som er lost, men hva er sigg? Siter Jaguar X-Type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99dmarb Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Skjønte det nå...signatur hehe:hvaskjera Siter Jaguar X-Type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Takk for ros! Det er ikke hver dag vi får det, hehe! Men husk at uten dere, er ikke Bilforumet noe. ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Takk for ros! Det er ikke hver dag vi får det, hehe! Men husk at uten dere, er ikke Bilforumet noe. ;) DET burde noen tenke på litt oftere! :klovn: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Takk for ros! Det er ikke hver dag vi får det, hehe! Men husk at uten dere, er ikke Bilforumet noe. ;) det er helt klart at noen burde tenke på ofte faktisk ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg