Figgi Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 hei, jeg sitter og ser på nye instrumentskiver til min polo 6n, å det jeg lurer på er om det er noen av dere som har handlet hos denne/disse personene? er dette en useriøs eller en seriøs bedrift? stiller meg egentlig skeptisk etter en så "fattig" internettside. syns egentlig nettstedene har en del å si om bedriftens seriøsitet, men vet ikke hvorfor. link til Deltagfx.com Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Han ene som er med i firmaet er han der Bjørn i mess-tv :P Men har hørt at folk har bestillt fra nettsiden,og de hadde vært meget særiøse. :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 hæhæ, Bjørn Sjulstok, Bjørnefaret 1f, 2014 Blystadlia ;-P Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 da har jeg sendt bestilling:P nå er det bare å bestille lys fra dioder.no til instrumentpanelet. jeg skal ha et sett med blå pærer, men hvilke pærer er det jeg skal ha til en VW polo 6N (1996 modell) link til lys siden Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg