Gå til innhold

240Turboneger

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De som går rundt dørhåndtakene du mener? de er iallefall litt sjeldne og dritfint på slik bil som du har og alle andre farger som passer chrome:)

nei tenkte på de listene som går langs rutene der hvor det pleier og være bare lakk , så har jeg lister i sted for.. :)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte litt på ang de listene jeg har på bilen har ikke sett en 240 som har det uten om min men er det usa lister??? vanskli å få tak i ???? info? BILDER:

Bilde162.jpg

Bilde110.jpg

Hei tony jeg tror det er sånn neger bling bling edition du har med de listene hehe :P neida bare kødder med deg skal vi prøve å få montert dump i dag = søndag??

Gaski

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tony jeg tror det er sånn neger bling bling edition du har med de listene hehe :P neida bare kødder med deg skal vi prøve å få montert dump i dag = søndag??

Gaski

hehe du vet oss negere liker bling! men ja hadde vært kult om vi kunne tatt det i dag!!! :D

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså slenge på dump alikevel? Funnet en løsning så ikke ECU pøser en liter bensin inn hver gang det dumpes da? :)

ja da var det montert dump på bilen i dag, men kjørt en stud me det så ikke ut som han brukte mer en det vanlige :D dette er litt bedere en den stygge RFL'n som sto på den en liten stud! kan heller forklare litt mer om den på todden :) men det er kjempe fin lyd, så må takke gazzky :volvsmile

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg har en 240 GLE (husker ikke års mod.) med brunt interiør (ink. dersjbord) de breie og høye listene over dørene (oppå taket på en måte), crome lister rundt dørhandtaka, snute front, b23e motor, og høydejusterbare bakdempere (monroe) og alle de orginale volvo instrumenta, det er bestefaren hans som har eid denne bilen siden ny og det er ikke gjort noen form for modifikasjoner på den sa han, dette er den eneste 240`n jeg har sett med alt dette orginalt på! :hvaskjera ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg har en 240 GLE (husker ikke års mod.) med brunt interiør (ink. dersjbord) de breie og høye listene over dørene (oppå taket på en måte), crome lister rundt dørhandtaka, snute front, b23e motor, og høydejusterbare bakdempere (monroe) og alle de orginale volvo instrumenta, det er bestefaren hans som har eid denne bilen siden ny og det er ikke gjort noen form for modifikasjoner på den sa han, dette er den eneste 240`n jeg har sett med alt dette orginalt på! :hvaskjera ;)

Morro og høre at noen andre også har det! har du bilde av den??? Det værste med alt er at jeg også har MONROE dempere som jeg ikke har giddi og nevnt. fikk ett dårli bilde men du ser det, men er de justerbare????? :) det er egentli en ganske spesiel bil da, men kunne du snakka med bestefaren hans om den utgaven?? hadde vært fett og kunne hørt noe info om de! Bilde108.jpg

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, det kom litt brått på meg da jeg sa jeg skulle bytte Gir kasse på bilen nå jeg flytta hjem igjen og i går så gikk kassa til helvette. det begynnte pluselig og skrape også mista jeg 3 gir. så forhåpenlig vis får jeg fiksa en annen kasse i dag ( M45 ) så jeg skulle egentli ha oppi bilen. off passa meg litt dårlig å bytte det nå ,men men tar det med et smil :) viste at M47 var ikke så holdbar men har aldri hadt noe skrape lyder før i går.

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider