maxis Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 aldri sett det før. eneste jeg ar sett er den svarte originalfilmen som man legger på der. den er sort og er lik som steinsprutbeskyttelsen på hjulbuene bak. Er vel noe usa-greier tenker jeg. En bekjent hadde også slike på sin 245,altså de finnes til vogn også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ja da, det kom litt brått på meg da jeg sa jeg skulle bytte Gir kasse på bilen nå jeg flytta hjem igjen og i går så gikk kassa til helvette. det begynnte pluselig og skrape også mista jeg 3 gir. så forhåpenlig vis får jeg fiksa en annen kasse i dag ( M45 ) så jeg skulle egentli ha oppi bilen. off passa meg litt dårlig å bytte det nå ,men men tar det med et smil :) viste at M47 var ikke så holdbar men har aldri hadt noe skrape lyder før i går. Haha. Henger vel noen traumer igjen fra da Morten "Gear-Crunch" Bjune eide bilen :D Holdbare greier detta her! :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Da har jeg kjøpt nye kasse til bilen en 4 trins M45 kasse. som sto på en 244 som blei taka, også fikk jeg med mellom akselen. Den skal i på bilen på onsdagen også skal jeg bytte vannpumpe pakninga så blir det bra :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 yepps da fikk jeg ordna bilde av den nye gir-kassa M45'n, kassa er kjempe fin og tight så det blir bra! Også skal R-SPORT spacerne på igjen med nye lengere bolter. Måtte bare ta med ett bilde av de 3-eika felgene til 240'n hehe! Nå skal jeg begynne å få fart på dette prosjekte er ferdig på skolen nå, så nå er det rett ut i arbeids live :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Da var det også montert dump på bilen, Collins dump fra kollevold, fett lyd mange som skvetter når jeg kommer :D Også kommer kassa i morra det blir bra :) Får se om jeg tar av tåke lysa foran på bilen å! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Måtte bare ta med ett bilde av de 3-eika felgene til 240'n hehe! Fy faen å stygge! :D hehe. Men jævla fet lyd på dumpen, sånn spiss lyd ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Fy faen å stygge! :D hehe. Men jævla fet lyd på dumpen, sånn spiss lyd ;) takk:) de blir nok kun brukt på bane,Du får kjøpt den samma dumpen oss http://www.kollevold.no i rød blå og sølv Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 yepp yepp da blei vann pumpe pakninga bytta, hadde ikke strøm på moben så fikk ikke tatt bilde men det var ikke så mye å se på uansett, men skulle opp med kassa i dag da men vi så jo at mellom akselen var litt for kort så skal se på en annen i morra da, så skal jeg få bytta kasse :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herrn Eggenberger Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg hadde en 84 mod. 244 GLE med akkurat samme lister.. Det var ellers en god del utstyr på min også. Jeg har sett flere 84 GLE med samme lister, sikkert et eller annet jubileum eller noe sånt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg hadde en 84 mod. 244 GLE med akkurat samme lister.. Det var ellers en god del utstyr på min også. Jeg har sett flere 84 GLE med samme lister, sikkert et eller annet jubileum eller noe sånt..... jeg har jo 83 GLE men det kan godt være det en jubileum bare hadde aldri sett det på en 240 uten om min, men hva slaks xtra utstyr hadde du ? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 yepps da fikk jeg kjøpt riktig mellom aksel til 240'n i dag da :thumb stikker til bilservis og kjøper nytt lager til den siden den skal ut uansett. Også hadde han noen 740 turbo felger som var orginale som han ville bli kvitt så da kjøpte jeg dem i samma slengen får en billig penge :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er vel noe usa-greier tenker jeg. En bekjent hadde også slike på sin 245,altså de finnes til vogn også. Hmm.. er faktisk på utkikk etter de listene til 245.. Synes de er fine jeg. Finere enn teipen som kom senere ihvertfall. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Da fikk jeg den nye M45-kassa på plass i dag, den gikk på uten noe styr, bytta over cluch huse fra M47-kassa, stakk ned på den nye biltema'n i tønsberg og kjøpte nytt lager til mellom akselen. Også ser du bilde av kassa skiten og vaska litt forskjeld, og den gammle M47 kassa var 3gir'e i kassa helt spist opp haha faen og mye spon og metall deler det lå i den. men den nye kassa var utrloig fin og tight i forhold til den gammle :D men lurte på hvem gir var det man burde sett i før man tar i reværs igjen?? BILDER: nye kassa skiten også vaska den av og bytta clutch hus gammle gir kassa og inni den :D også så jeg på clutch'en at det var en sachs ??? orginalt??? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 sachs lager ikke bare racing-clutcher... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg syns du skulle ha fjernet ekstralysene, syns ikke det ser pent ut..Men pen bil ellers :) da fikk du vilja de i dag, hehe da har jeg fjærna de xtra lysa, må være erlig det blei mye dere! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg