TurboTony Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 JPMK18 ser billig og jalla ut?? :fatality: han vet ikke hva han snakker om de JPMK felgene er ikke jalla og de er dyre fordi de er bra lagd. men hva synnes du R-sport ?? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 da tokk jeg en telefon til pedersens-racing og bestillte grupp a vinge til 240 og siden jeg har flatt bak luke så blir det perfekt! :) den kommer jo i glassfiber så er mer solid og lettere en "orginal" vinga! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 JPMK18 ser billig og jalla ut?? :fatality: Jeg synes det, synes eikene ser spinkle og jalla ut som om de skulle vært lagd på grunnkurs MEK på Teie VGS :P Men men det kler vel kanskje 240 hehe :D Spøk til side, synes uansett "alle" har felgene over her. Prøv å finn noe som ikke har blitt finni av alle andre enda, det er fett :) Men det er jo bare min mening :popcorn Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 for håpe felgene blir fine på bilen din da ;) grattis med nye volvo penta felger ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 for håpe felgene blir fine på bilen din da ;) grattis med nye volvo penta felger ;) hehe takker får felgene! kommer til og hjelpe bilen min mye! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Blir bra detta;) hvor fikk du tak i snutegrill med turbo emblem?:P Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Blir bra detta;) hvor fikk du tak i snutegrill med turbo emblem?:P Turboemblemet får du vel kjøpt nytt fra Volvo også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Når var JP MK18 lagd i bra kvalitet? var jo myke som ost. Var heller ikke dyre når dem var i butikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Blir bra detta;) hvor fikk du tak i snutegrill med turbo emblem?:P får det av en kompis som ikke trenger den =) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ok, hehe;) Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Fått lakka vingen nå a tony?..... Skjedd noe nytt? For komme deg til horten snart igjen, er ikke lenge til vi kjører turbo bil sammen nå heller, nærmer seg jo kanskje våren;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Morro og høre at noen andre også har det! har du bilde av den??? Det værste med alt er at jeg også har MONROE dempere som jeg ikke har giddi og nevnt. fikk ett dårli bilde men du ser det, men er de justerbare????? :) det er egentli en ganske spesiel bil da, men kunne du snakka med bestefaren hans om den utgaven?? hadde vært fett og kunne hørt noe info om de! Måårn du, hehe. Har ikke sjekka denna tråden på lenge, men kan prøve å sjekke opp litt jeg;) Og de monroe dempera skal være justerbare ja, der er trykkluft de går på, skal sitta en komressor i den ene brønnen din hvis den ikke er flytta! Han har og ei refleks plate som jeg ALDRI har sett lik til på noen bilder, den er helt flat og like tykk\høy som baklysa hans (hvis du skjønner?) også står det volvo digert på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Han har og ei refleks plate som jeg ALDRI har sett lik til på noen bilder, den er helt flat og like tykk\høy som baklysa hans (hvis du skjønner?) også står det volvo digert på den! Ta en titt bak på en 340 eller var det 360... der finner du en slik refleksplate. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Måårn du, hehe. Har ikke sjekka denna tråden på lenge, men kan prøve å sjekke opp litt jeg;) Og de monroe dempera skal være justerbare ja, der er trykkluft de går på, skal sitta en komressor i den ene brønnen din hvis den ikke er flytta! Han har og ei refleks plate som jeg ALDRI har sett lik til på noen bilder, den er helt flat og like tykk\høy som baklysa hans (hvis du skjønner?) også står det volvo digert på den! kødder du med deg nå eller... faen jeg må få bilen opp og få sjekka demperne mer!! fett Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Fått lakka vingen nå a tony?..... Skjedd noe nytt?For komme deg til horten snart igjen, er ikke lenge til vi kjører turbo bil sammen nå heller, nærmer seg jo kanskje våren;) har ikke fått vinga enda er syk lang vente tid tydlig vis, nja er framgang skal hente noen felger i morra, sier ikke hva de hetter før i morra også slenger ut bilde av de seff! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg