Gå til innhold

240Turboneger

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da tokk jeg en telefon til pedersens-racing og bestillte grupp a vinge til 240

og siden jeg har flatt bak luke så blir det perfekt! :)

den kommer jo i glassfiber så er mer solid og lettere en "orginal" vinga!

gruppe_A_vinge.jpg

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JPMK18 ser billig og jalla ut?? :fatality:

Jeg synes det, synes eikene ser spinkle og jalla ut som om de skulle vært lagd på grunnkurs MEK på Teie VGS :P Men men det kler vel kanskje 240 hehe :D

Spøk til side, synes uansett "alle" har felgene over her. Prøv å finn noe som ikke har blitt finni av alle andre enda, det er fett :)

Men det er jo bare min mening :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Morro og høre at noen andre også har det! har du bilde av den??? Det værste med alt er at jeg også har MONROE dempere som jeg ikke har giddi og nevnt. fikk ett dårli bilde men du ser det, men er de justerbare????? :) det er egentli en ganske spesiel bil da, men kunne du snakka med bestefaren hans om den utgaven?? hadde vært fett og kunne hørt noe info om de! Bilde108.jpg

Måårn du, hehe.

Har ikke sjekka denna tråden på lenge, men kan prøve å sjekke opp litt jeg;)

Og de monroe dempera skal være justerbare ja, der er trykkluft de går på, skal sitta en komressor i den ene brønnen din hvis den ikke er flytta!

Han har og ei refleks plate som jeg ALDRI har sett lik til på noen bilder, den er helt flat og like tykk\høy som baklysa hans (hvis du skjønner?) også står det volvo digert på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har og ei refleks plate som jeg ALDRI har sett lik til på noen bilder, den er helt flat og like tykk\høy som baklysa hans (hvis du skjønner?) også står det volvo digert på den!

Ta en titt bak på en 340 eller var det 360... der finner du en slik refleksplate.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måårn du, hehe.

Har ikke sjekka denna tråden på lenge, men kan prøve å sjekke opp litt jeg;)

Og de monroe dempera skal være justerbare ja, der er trykkluft de går på, skal sitta en komressor i den ene brønnen din hvis den ikke er flytta!

kødder du med deg nå eller... faen jeg må få bilen opp og få sjekka demperne mer!! fett

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lakka vingen nå a tony?..... Skjedd noe nytt?

For komme deg til horten snart igjen, er ikke lenge til vi kjører turbo bil sammen nå heller, nærmer seg jo kanskje våren;)

har ikke fått vinga enda er syk lang vente tid tydlig vis,

nja er framgang skal hente noen felger i morra, sier ikke hva de hetter før i morra også slenger ut bilde av de seff!

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider