Gå til innhold

240Turboneger

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

eller okay da jeg har kjøpt Gemini volvo orginal felger i 16"

de ligner litt på 242grp-a speedline felgene, har ikke sett de så veldig ofte på 240, så bilen min blir bare mer og mer spec!

det er de på 740'n jeg har kjøpt nå!

1382442-bilde2-dscn2350.jpg

gemini-5-16.jpg

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte også et sett med slike for noen dager siden. Vet du hva slags volvo disse ble levert til orginalt? Jeg tror de er litt skjeldne.

de er orginal volvo felger "Gemini" de kom kun i 16"

de var oprinlig lagd får 240/740 er slutta produksjonen får mange år sia på dissa felgene, de er rimlig skjeldene ja

det er derfor jeg måtte skaffe meg ett sett med de!

orginal dekk på de felgene er 205 55-R16V

så skal sett de på til mandagen så får jeg ordna pc/mobil kabel så da får jeg slengt ut bilde av de på!

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte muligens de var lagd til 940. Det sto 215 55-dekk på de jeg kjøpte. To nye dekk og to brukte. Likte senterkoppene. Var ute å kikka ista og la merke til at det er ATS som har lagd felgene.

du har tilfeldig vis ikke 1xtra senter kopp fordi jeg mangler 1 kjønner du, men det er vaffal volvo orginal felger

sjekke opp ny pris på de når de blei levert 12,000,- får 4 stk uten gummi :)

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok bare de fire som fulgte med felgene. Den ene var dessverre litt ødelagt så jeg er også på utkikk etter en ekstra, men det er vel ikke så enkelt å oppdrive.

hehe nei vi får prøve og leite etter 2 stk da en til deg og en til meg, kan si i fra vis jeg finner noe til oss, du får holde utkikk etter det samma da :)

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

Lenke til kommentar
Del på andre sider