Kristian S. Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Skal du bytte skjermer og da? Eller passer de lysa med nytypen blinkers? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 ja det begynner og gå litt frem over nå ja! vet ikke helt hvem bil jeg skal sett det på men tenkte jeg skulle ha xenon lys i usa fronten i så fall! men nå har jeg fronten ligganes klar vaffal, vet ikke helt om den passer redt på turboen har sett folk med ny type snute frot som har hadt det men vi får se, Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 ja det begynner og gå litt frem over nå ja!vet ikke helt hvem bil jeg skal sett det på men tenkte jeg skulle ha xenon lys i usa fronten i så fall! men nå har jeg fronten ligganes klar vaffal, vet ikke helt om den passer redt på turboen har sett folk med ny type snute frot som har hadt det men vi får se, Halla Tony! Skal du ha xenonlys i usa-fronten så må du kjøpe de andre type lyktene som passer inn i usa fronten (de med linser) Hvis ikke så blender de som faen og da blir du nok stoppa rimelig fort hehe :) Fåes kjøpt på ebay bl.a., er en tråd om det på forumet her et sted Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 hehe kommer enda ikke over detta innlegge om bilen min og meg, legg merke til hva han skriver :) jævli bra! http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165011&highlight=etterlysning Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 litt oppdatering: jeg venter enda på de slangene håper de dukker snart opp sånn jeg kan få bytta intercooler på bilen. også var det natt til 1mail treffe i tønsberg så blei det tatt ett par kule bilder av meg og bilen ! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 da kommer denne bilen snart utpå nette tilsalgs. skal selge den og strekke opp 242 min litt mer så vis det er noen har på forumet som har lyst på en 240turbo med ft motor som står i vognkorte, så er det bare og rope ut før jeg legger den på nette. Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Fin bil:) Skulle gjerne hatt en 240 turbobil:) DIn så veldig fin ut:) SÅ deg forresten på treffet natt til 1 mai:) hehe. Artig bil:) Men åssen ser din ut innvendig! Vet om en som skal kjøpe seg bil nå, han har litt intresse for 240, hva er prisen på denna? Kan snakke med han iallefall! Han har ikke tilgang på nett desverre, så derfor jeg spør for han! Btw, mulig å få se bilde innvendig? Satt opp ekstra instrumenter fra volvo? :) Stilig bil forresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Fin bil:) Skulle gjerne hatt en 240 turbobil:) DIn så veldig fin ut:) SÅ deg forresten på treffet natt til 1 mai:) hehe. Artig bil:) Men åssen ser din ut innvendig! Vet om en som skal kjøpe seg bil nå, han har litt intresse for 240, hva er prisen på denna? Kan snakke med han iallefall! Han har ikke tilgang på nett desverre, så derfor jeg spør for han! Btw, mulig å få se bilde innvendig? Satt opp ekstra instrumenter fra volvo? :) Stilig bil forresten:) hehe takk ja stemmer var nok meg på natt til 1mai skal få tatt noen nye bilder av den invendig men den er veldig fin inni mørke blåt interiør, eneste av xtra instrumenter er turbo trykks måler, og volt meter. også følger felgene med og dumpventilen, ganske nye forsterka brembo skiver og klosser på den og kjøpt nytt effektanlegg JT 3" fra pedersens, har papirer på alt av eksos, bremser , motor, fjærer, dempere. vis du tar av dumpen på den så blir det sånn kraftig dodododo lyd :) det er servo, sental lås, alarm med xtern dør knapp, tenkte 35,000,- får den som den står. veldig fin til og bygge videre på vis ønskes ellers så er motoren så si helt orginal, Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 da er bilen solgt til den venn av meg fra Møre og Romsal så sa kommer denne bilen til og gå rundt Molde destrikte nå :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg