volvo244 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har du vert i bø med denna bilen? syntes huske jeg har sett den før...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Har du vert i bø med denna bilen?syntes huske jeg har sett den før...... var men den der i dag, bor på akkerhaugen nå, går på skole i notodden :) flytter hjem igjen til januar Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg syns du skulle ha fjernet ekstralysene, syns ikke det ser pent ut..Men pen bil ellers :) takk, har vurdert det selv men vet ikke helt om jeg ta de vekk :wonder: Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 go bil detta;) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 takk, har vurdert det selv men vet ikke helt om jeg ta de vekk :wonder: Personlig hadde jeg ikke nølt et sekund med å gjøre det. Det ser rånete/jalla ut etter min smak. Fører også til at man kan få et dårlig inntrykk av bilen. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Personlig hadde jeg ikke nølt et sekund med å gjøre det.Det ser rånete/jalla ut etter min smak. Fører også til at man kan få et dårlig inntrykk av bilen. tenkt litt over det og trur jeg faktiskt gjør det alikavel :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 her er ett par bilder jeg skulle hadt med de andre litt oppdatering her måtte jeg skjære bort en bitt får å få kassa på plass bytta til m47 bilde av den kjempe fine bak akselen jeg bytta til men det er ikke noe prob med den det er den som er til høyre jeg bytta til :) gammelt bilde av den sett overn i fra ponga med dissa dekke, det begynnte og plutselig riste noe jævli og så reiv dekka seg, funka fint på 142 men på 240 når jeg kom i litt fart likte de ikke + det var drit gammle hehe kobla jeg også opp lysa chipen, den gikk dårligere med så den kom for av igjen :wonder: også ett par nye bilde av eksosen også siste bilde måtte jeg bare ta med det er fra rudskogen ( driftbatle ) så så jeg denne, trenger ikke å si mer Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Srensrud racing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 bra tony sykt strøken bil til og være 83 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 ks sin det vel, den blå 242'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 ks sin det vel, den blå 242'n! KS_242 sin ja. Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=80000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 type feit bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Srensrud racing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 stemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Du setter en M47 bak turbomotor? :wonder: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Du setter en M47 bak turbomotor? :wonder: mhm hehe vet ikke det er den lureste kassa å butte i men pendler en del med bilen nå, flytter hjem får godt i midten av januar og da skal jeg ha kassa bytta til en m45 , eller kanskje tilbake til orginalt m46-overdrive. men har ikke hadt noe som helst prob med den kassa i det helle tatt, er ikke helt fjærn på det! :D må bare behandle den pent osv så holder den litt Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 bra tony sykt strøken bil til og være 83 hehe takk prøver og holde den pen! :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg