Trondelond Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 I følge takakaira-sidene passer Brides MO-baser til Sparco Torino II stoler. Er det noen som har erfaring med dette? Kjedelig å kjøpe et sett om det overhodet ikke stemmer :P Bride hadde ikke noe info om det, og takakaira er sin vane tro ikke alt for kjappe til å svare på mail. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 trur omp festene passer på den stolen i hvertfall... hvorfor ikke bare ha sparco fester å? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hadde det vært så greit, hadde jeg gjort det :) Sparco lager dessverre ikke seter til Sunny GTi-R, men det gjør Bride. Så siden jeg har sparco stoler fra før, hadde det vært stas å få dem inn i bilen min nå, de er jo nye :) OMP har så vidt jeg vet ikke fester til bilen min heller. Jeg tar gjerne feil. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg