Lassjus Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Skal finne lakkoden til bilen min, så jeg kan kjøpe en lakkstift som passer. Men er ikk 100% sikker på hva som står her: KA7Y? Eh.. så jo nå at det stod KA på siden, så regner med at KA7Y er rett da.. Da stikker jeg å kjøper lakkstift. Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 tror nok heller LA7Y, de fleste vw-lakkodene starter på L. MVH Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Ok.. Dette stemmer nok.. Måtte gjøre noe, så sikker å prøver å kjøpe nå. Håper det blir riktig da ;) Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 skulle det stoppe opp at de ikke finner fargen så bare be de søke uten den L´en først Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Som nevt så stater kodene på L så koden din blir LA7Y, Pewter Gray Metallic er iallefall en farge på golf cab så det burde være den riktige. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Tinngrå sa mannen i butikken. Men det var visst to typer, en lys og en mørk. Jeg trodde man var garantert riktig farge om man visste lakkoden....? Åssen kan jeg finne ut av dette? De så ganske like ut, og i dårlig lys og med metallic lakk var det vanskelig å se forskjell. Men regner med den syns altfor godt hvis jeg lakker med feil farge. :S Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg