Gå til innhold

Kjøpt meg bil

Ranger emnet

fsfs

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror du skal ta det som veldig positivt når så mange har så mange gode ord... Ikke ofte en Opel får slik omtale her på forumet nei... Grattis!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe. fant faktisk igjen et par bilder av den bilen fra våler treff 14 mai 2000. akkurat den tiden jeg holdt på å kjøpe den. men ble golf i stede. er bare på vanlig foto papir nå. men skal prøve å få scanna de.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Kjør pent på veiene, er mange snåle og sinte folk der ute som mer enn gjerne vil "ramme" inn i bilsiden din.. (iallefell da jeg er ute å kjører så blir jeg nesten påkjørt hver gang jeg er ute å kjører, enda jeg kjører røddig)

Tror nok han faller inn under kategorien av folk som gjerne vil "ramme" inn i bilsiden...

Har nære på most fronten min engang (etter farten han hadde da han kjørte forbi en annen bil midt i en sving, vil jeg tro jeg hadde fått motoren min i fanget...) , pluss nesten trykket inn høyresiden min en annen gang. ( jeg kjørte på forkjørsvei, han kom skliende sidelengs ut av en sidegate.)

Så hvis det blir turbomotor i dette fartøyet, så skal jeg ihvertfall holde meg laaaangt unna...

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjoho.

grisepen bil.

GSI motoren er på 150 hk, orginalt.

flere chipper skal greie å gi 165 hk i kombinasjon med effektanlegg.

rundt 180hk vil du nok greie med kvassere kammer... ikke mer desverre. men det er tilgjengjeld 180hk som funker!

Her er bilder av bilen fra Opel treffet i Trondheim 2000... :

http://www.opelmotorsport.com/fotoalbum/2000/trondheim2/bilder/196-9608_AUT.jpg

http://www.opelmotorsport.com/fotoalbum/2000/trondheim2/bilder/196-9607_AUT.jpg

http://www.opelmotorsport.com/fotoalbum/2000/trondheim/maskinagentur/astras.jpg

Ellers så går det hvertfall en Astra F til som jeg veit om med komplett Rieger Infinity 2 styling... denne har i tillegg 18" OZ hjul, og calibra turbo motor som ettersigende også skal ha 316hk kittet fra EDS...

her er ett bilde jeg tok av den på Våler i 2003 :

http://www.home.no/supertimmy/vaaler/vaaler_001.jpg

CoRsA Loco Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

"Grampulerer" må være den morsomste skrivefeilen jeg noensinne har sett. :D

det er neppe noen skrive feil..

dissa 180hka dine hørtes noe optimistisk ut, men når du får kammer i tilleg så er nok det oppnålig!

og hvorden er et grenrør som går hele veien???

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KadettC

det er neppe noen skrive feil..

dissa 180hka dine hørtes noe optimistisk ut, men når du får kammer i tilleg så er nok det oppnålig!

og hvorden er et grenrør som går hele veien???

Om det er skrevet feil ved et uhell, eller med vilje, er det uansett ikke skrevet riktig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider