licorice Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Lurer på hvordan jeg kobler sammen dette: 1x spiller 2x forsterkere 2x 12" sub Skal bruke en forsterker til hver sub, hver forsterker har en remote(den som du skrur på om du vil ha mer/mindre bass), er hovedsakelig denne remoten jeg lurer på hvordan jeg skal fikse. Mulighet for å styre begge forsterkerene på en av remotene? Siden jeg har veldig lite peiling på dette hadde jeg blitt utrolig takknemmelig om noen ville tegnet opp et koblingssjema for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 du kan prøve å splitte den å se om det er nok strøm til begge, vis ikke så kan du vell bruke ett relè. har ikke prøvd dette selv, men ser for meg det blir no sånt. relè får du billig på biltema. rett meg hvis jeg tar feil:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Njaaaa, skeptisk til å splitte denne da kontakten er noe allà en tp-plugg, bare litt mindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Njaaaa, skeptisk til å splitte denne da kontakten er noe allà en tp-plugg, bare litt mindre Da er det ikke remote, men en ekstern kontroller til f.eks bass boost, gain osv. Og såvidt jeg vet er det ikke bare å splitte den for å kjøre den på to amper. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Okay, men remoten da? Er det en tynn ledning som går fra spilleren til forsterkeren? Kan den ordnes sånn her. Spiller -> Forsterker #1 -> Forsterker #2 ? Og den eksterne kontrolleren, må jeg bare leve med å trekke begge to fram? Edit: Det er forøvrig snakk om 2 stk Velocity VA 2100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg