eivind72 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Har funnet en stillig spiller fra jvc med det meste av utstyr, som delefilter, eq, tidkompensering, delefilter ++. Er toppmodellen i år og heter KD-SH1000. Noen som har denne eller kan si noe om den? Det går jo veldig mye i alpine og pioneer når det gjelder litt dyrere modeller. Har vel alpine 9855 i kikkerten selv, men nysgjerrig på hva som finnes der ute. Se link. http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?iid=171894&zanpid=4178628C1907432735 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 syns det er moro at JVC selger toppmodellen sin billigere enn mange andre modeller de har... Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind72 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Er vel ikke JVC som selger, det er netonnet. De har sikkert fått en knall pris på den, hva vet jeg? Er vel flere modeller fra f.eks Alpine du finner billige her også. Men regner med at det ikke er mange som kjører denne uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Definer TOPPMODELL min gode mann, som i toppmodell UTEN DAB? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind72 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Det var da fælt da. Når jeg skriver toppmodell til jvc så mener jeg at det er toppmodellen til jvc. Ikke at dette er verdens beste spiller, for det er den helt sikkert ikke. Og den er forberedt for tilkobling av DAb radio. Innlegget er formet som et spørsmål om det er noen der ute som har spilleren eller som kunne si noe om den i form av egne erfaringer, oppbygging av delefilter, hvordan tidskompen er, brukervennlighet osv. Ikke en diskusjon om alt annet. Så......noen der ute som har erfaringer med denne spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Jeg har desverre ikke hørt denne modellen, men en ting er sikkert, og det er at JVC er svært undervurdert når det gjelder spillere. Flere jeg har pratet med i utlandet, har snakker svært varmt om de nye spillerne til JVC. Problemet er at Alpine og Pioneer har så stort marked i Norge, at mange glemmer det faktum at det finnes meget oppegående spillere fra andre leverandører, som gjerne kan gi mer for pengene. Jeg ville ikke hatt noen kvaler med å forsøke denne spilleren, særlig ikke til prisforlangende. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Jeg ønsker bare å si at dette neppe er toppmodellen til JVC slik at du ikke tror den erdet, som SQ sier: Den er sikkert bra, har JVC selv og jeg har et godt inntrykk av den selv om veldig mange sier noe annet. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Da kan vel du fortelle oss hva som er toppmodellen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Enkelt... denne er i skillet mellom multimedieenhet og reciever, strekker meg ikke til å si at dette er annet enn en cd-spiller.. KD-AVX2 Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 http://www.jvc.no kansje ?? http://www.jvc.no/product-list.php?id=100027 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 dette er den 2.største spilleren til JVC i cdspiller klassen,den som du linker til Nico er i multimediesegmentet til JVC;) har selv brukt JVC tidligere og har kun gode erfaringer med disse. Prisen var jo fin så det er nok sikkert et bra kjøp spesielt hvis du ser på tilsvarende spillere fra andre merker. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind72 Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Ser vel jeg også nå at denne ikke akkurat kan kalles for toppspiller, men ganske nære da. Uansett, har søkt litt info vedr denne spilleren og får mere og mere lyst på den. Utstyrsmessig er den bra, delefilter, eq og tidskomp virker bra, 5 volt på utgangene er godkjent, motordrevet front, klar for ipod, faktisk veldig lik oppbygging på dette som det er på min P99 jeg har i dag. Akkurat det jeg er på jakt etter. Ser av tidligere tester i bladet bilstereo at jvc får bra omdømme pga lydkvalitet. Det eneste jeg ikke finner info er om den er kompatibel med den originale rattkontrollen jeg har på min opel i dag slik Alpine og Pioneer er. Men får ta en prat med noen som selger jvc, og som har litt peil. Men har den det må jeg bare prøve den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 du får vel overganger til orginale rattkontroller til de fleste merker som har slik tilkobling i dag(kjente merker). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind72 Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Håper det, står ihvertfall at den er forberedt for rattkontroll. Får håpe de mener den originale rattkontrollen og ikke noe joystick liggnende ektrautstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er på jakt etter en ny spiller og har selv kommet over denne Er det i hele tatt noen andre spillere i sammepris klasse som vi kan sammenligne denne med ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg