Gå til innhold

JVC- noe tess denne?

Ranger emnet

eivind72

Anbefalte innlegg

Har funnet en stillig spiller fra jvc med det meste av utstyr, som delefilter, eq, tidkompensering, delefilter ++. Er toppmodellen i år og heter KD-SH1000. Noen som har denne eller kan si noe om den? Det går jo veldig mye i alpine og pioneer når det gjelder litt dyrere modeller. Har vel alpine 9855 i kikkerten selv, men nysgjerrig på hva som finnes der ute. Se link.

http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?iid=171894&zanpid=4178628C1907432735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt da. Når jeg skriver toppmodell til jvc så mener jeg at det er toppmodellen til jvc. Ikke at dette er verdens beste spiller, for det er den helt sikkert ikke.

Og den er forberedt for tilkobling av DAb radio.

Innlegget er formet som et spørsmål om det er noen der ute som har spilleren eller som kunne si noe om den i form av egne erfaringer, oppbygging av delefilter, hvordan tidskompen er, brukervennlighet osv. Ikke en diskusjon om alt annet.

Så......noen der ute som har erfaringer med denne spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke hørt denne modellen, men en ting er sikkert, og det er at JVC er svært undervurdert når det gjelder spillere. Flere jeg har pratet med i utlandet, har snakker svært varmt om de nye spillerne til JVC. Problemet er at Alpine og Pioneer har så stort marked i Norge, at mange glemmer det faktum at det finnes meget oppegående spillere fra andre leverandører, som gjerne kan gi mer for pengene.

Jeg ville ikke hatt noen kvaler med å forsøke denne spilleren, særlig ikke til prisforlangende.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker bare å si at dette neppe er toppmodellen til JVC slik at du ikke tror den erdet, som SQ sier: Den er sikkert bra, har JVC selv og jeg har et godt inntrykk av den selv om veldig mange sier noe annet.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er den 2.største spilleren til JVC i cdspiller klassen,den som du linker til Nico er i multimediesegmentet til JVC;)

har selv brukt JVC tidligere og har kun gode erfaringer med disse.

Prisen var jo fin så det er nok sikkert et bra kjøp spesielt hvis du ser på tilsvarende spillere fra andre merker.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel jeg også nå at denne ikke akkurat kan kalles for toppspiller, men ganske nære da. Uansett, har søkt litt info vedr denne spilleren og får mere og mere lyst på den. Utstyrsmessig er den bra, delefilter, eq og tidskomp virker bra, 5 volt på utgangene er godkjent, motordrevet front, klar for ipod, faktisk veldig lik oppbygging på dette som det er på min P99 jeg har i dag. Akkurat det jeg er på jakt etter. Ser av tidligere tester i bladet bilstereo at jvc får bra omdømme pga lydkvalitet.

Det eneste jeg ikke finner info er om den er kompatibel med den originale rattkontrollen jeg har på min opel i dag slik Alpine og Pioneer er. Men får ta en prat med noen som selger jvc, og som har litt peil. Men har den det må jeg bare prøve den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider