2RS1 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Håper det, står ihvertfall at den er forberedt for rattkontroll. Får håpe de mener den originale rattkontrollen og ikke noe joystick liggnende ektrautstyr. Kan bruke de orginale knappene på rattet ja. Har en slik en selv i en peugeot 407. Heter JVC KS-RC105 til peugeot. her er den som passer til opel f.eks: http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/535640_-adapter-ks-rc-102-fuer-opel-jvc.html Gå innom en butikk som selger JVC bilstereo, der står alle bilmodellene ramset opp på en side i produktkatalogen. Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind72 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Kjøpte denne spilleren jeg, og den virker forbausende bra. Motordrevet front høyner intrykket litt, som også kan justeres i 3 stillinger. Menystyringene virker greie, og jeg fikk meg faktisk en positiv overraskelse etter kjøp. Det er faktisk et 3 veis delefilter innebygd, ikke bare hp/lp som det sto på jvc sine sider. Du kan også justere steilheten i tillegg, dog kun 6-12-18db, men det duger helt greit (på min tidligere p99 gikk det helt opp til 36db på sub, 24 ellers) Grafisk 9 bånds eq og 3 bånds parametrisk eq er bra nok. Utgangene er på 5 volt, men kun 2 volt på sub. Gleder meg til å prøve ut dette med både sd-kort og usb port. Ufattelig store muligheter der, har ikke hatt denne muligheten på en spiller før. Signal/støyforhold på 102db er akseptabelt. Innebygd forsterker kan også slåes av ved bruk av eksterne. Skal det være noe å sette fingeren på må det være at de kunne lagt mere funksjoner på fjernkontrollen. Bruker min gammle p99 som referanse her der du "måtte" gjøre innstillinger via fjernkontrollen. Det var veldig enkelt å sitte i vanlig sitteposisjon og justere delefrekvenser, steilhet og tidskomp på den måten, nå må jeg liksom bøye meg litt frem. Men spilleren virker meget bra. Måtte bare prøve noe helt annet enn det jeg hadde tenkt (alpine 9855). Dessuten skal denne inn i familiebilen, så jeg har vel strengt tatt ikke bruk for en så avansert spiller der heller, men for 3 lapper mener jeg den er et funn. Jeg lette en stund etter noe liggnende til denne prisen, men fant det egentlig ikke. Prisene varierte mellom 2999-4890. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg