Gå til innhold

Cabriolet? himmel eller helvete?

Ranger emnet

Colour Concept

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en cab, og lurer på om det finnes noen som har noen gode ideer om modifikasjoner?

Er det noen andre som også har cab og har noen tips om hva man bør følge med, f.eks taket, må det impregneres? Hva kan man gjøre for at den skal bli stivere?:rolleyes:

Jeg kunne også tenke meg en større motor. I min cab sitter det en 1,6 men jeg ønsker meg en VR6!

post-3151-13804851951368_thumb.jpg

Golf III Colour Concept Cab

Ford Mondeo Ghia

x-Golfen Rolf

x-Mazda 323

x-Ford Sierra is

x-Chevy Van G-20 360 police

x-opel Manta 2,0 sr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VS&T

VR6 !?!

.. no problemo.

MEN er det mulig å få registrert en VR6 Cab? VW leverte vel aldri Golf Cab med VR6 motor.....

Siden det ikke er noe problem: Hva trenger jeg for å begynne, bortsett fra motor og girkasse. Jeg må vel bytte alt hjuloppheng, bremser?

Ford Mondeo Ghia

x-Golfen Rolf

x-Mazda 323

x-Ford Sierra is

x-opel Manta 2,0 sr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sheriff

Trur da ikke det..

92mod golf gti, ombygd til vr6. Måtte ut med 27000 for å få den godkjent. Spør ikke mer. :)

du slapp vel avgifter på kjærra oxo... noe Colour Concept neppe slipper. profilen sier at bilen er regga etter 1.1.96 med mindre han har gulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

du slapp vel avgifter på kjærra oxo... noe Colour Concept neppe slipper. profilen sier at bilen er regga etter 1.1.96 med mindre han har gulla

FOKKINGS. Det var jo et eller annet staten skulle blande seg inn her også!

Ford Mondeo Ghia

x-Golfen Rolf

x-Mazda 323

x-Ford Sierra is

x-opel Manta 2,0 sr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

27000kr for å få den godkjent?

Da må bilen ha vært førstegangsregistrert i Norge etter 1996. Sånn at du må betale avgift på endring av motorvolum og endring av effekt.

Bilen var impotert fra tyskland..

Det er min også, så jeg må betale like mye hvis jeg skal bygge om. Kjøper heller en vr6 jeg.. Billigere..

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider