Colour Concept Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg en cab, og lurer på om det finnes noen som har noen gode ideer om modifikasjoner? Er det noen andre som også har cab og har noen tips om hva man bør følge med, f.eks taket, må det impregneres? Hva kan man gjøre for at den skal bli stivere?:rolleyes: Jeg kunne også tenke meg en større motor. I min cab sitter det en 1,6 men jeg ønsker meg en VR6! Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 VR6 !?! .. no problemo. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by VS&T VR6 !?! .. no problemo. MEN er det mulig å få registrert en VR6 Cab? VW leverte vel aldri Golf Cab med VR6 motor..... Siden det ikke er noe problem: Hva trenger jeg for å begynne, bortsett fra motor og girkasse. Jeg må vel bytte alt hjuloppheng, bremser? Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Ja, du må bytte hjul oppheng og bremser.. Trukke det blir no problem å godkjenne bilen, koster litt da men. En kompis av meg måtte ut med 27.000,-. Og det bare for godkjenning. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 En kompis av meg måtte ut med 27.000,-. Og det bare for godkjenning. Hvordan i helsike kunne det gå til? Ranet de ham med gønner eller? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Godkjenning koster deg 700,- Euro hos http://www.motorleistung2000.com i Hamburg. Da får du full TÜV-godkjenning som biltilsynet godtar.... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by tekNetium Hvordan i helsike kunne det gå til? Ranet de ham med gønner eller? Trur da ikke det.. 92mod golf gti, ombygd til vr6. Måtte ut med 27000 for å få den godkjent. Spør ikke mer. :) Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by sheriff Trur da ikke det.. 92mod golf gti, ombygd til vr6. Måtte ut med 27000 for å få den godkjent. Spør ikke mer. :) du slapp vel avgifter på kjærra oxo... noe Colour Concept neppe slipper. profilen sier at bilen er regga etter 1.1.96 med mindre han har gulla Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Takker så mye for svar! De jeg lurer på er om noen har gjort dette motorbytte med en cabriolet? Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by CrZy_T du slapp vel avgifter på kjærra oxo... noe Colour Concept neppe slipper. profilen sier at bilen er regga etter 1.1.96 med mindre han har gulla FOKKINGS. Det var jo et eller annet staten skulle blande seg inn her også! Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Colour Concept: Legg ut et bilde av vinduderet da..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Oleee Colour Concept: Legg ut et bilde av vinduderet da..:) Bare jeg kunne ha funnet den kabelen mellom kameraet og datamaskinen... Om ikke så lenge.;) Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 27000kr for å få den godkjent? Da må bilen ha vært førstegangsregistrert i Norge etter 1996. Sånn at du må betale avgift på endring av motorvolum og endring av effekt. VS&T bygger vel om til VR6 for deg.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 ...eller så kan man jo drite i å si ifra og håpe på det beste... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Jonte 27000kr for å få den godkjent? Da må bilen ha vært førstegangsregistrert i Norge etter 1996. Sånn at du må betale avgift på endring av motorvolum og endring av effekt. Bilen var impotert fra tyskland.. Det er min også, så jeg må betale like mye hvis jeg skal bygge om. Kjøper heller en vr6 jeg.. Billigere.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg