grufle Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hei. Er Plymouth Fury en bil man kan annbefale til en ung gutt på 17 år som har lyst til å mekke litt, og kjøre litt veteranbil når han får lappen? Jeg har en far som har en kammerat som har plymouth Fury. Jeg har fått lov til å øvelseskjøre i denne bilen og jeg falt pladask for den! Har også sett filmen "Christine" hundre ganger og for hver gang jeg ser den filmen, jo mer får jeg lyst på bilen. Er det noen som eventuelt vet om noen Plymouth Fury'er til salgs, hvor dyre de er, hvor dyrt det er å forsikre og slikt? Tar imot alle svar! På forhånd takk, Mvh. Grufle Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1958belvedere Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hei kjenner du en som har en 1958 fury?? så vidt jeg veit finnes det bare en 1958 fury i norge... i god stand er en 1958 fury verdt mellom 300 og 400000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grufle Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hei. Ja jeg vet om en som har en Plymouth Fury. Da viser det seg at det er 2 biler av denne modellen i Norge. Er det en veldig skjelden bil? Er kanskje Plymouth Belvedere en mer "vanlig" bil. Har fått høre at det var den modellen som faktisk ble brukt i filmen "Christine". Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1958belvedere Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hei det er kun produsert 5303 furyer i 1958, så det er en ganske sjelden bil.. belvedere er en mer vanlig modell, men det er begrenset også hvor mange det er av disse i norge.. dette gjelder også plaza og savoy som er enda billigere modeller... bilen "christine" er en belvedere selv om den er kalt fury i filmen.. en fury skal har gull farga grill, sidetrim, hjulkapsler og skal være i fargen på bildet over(buckskin beige) har du ett bilde av furyen til han du kjenner??? stian.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 sport furyn er sjelden men en vanlig fury er det flere av.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1958belvedere Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 hei det er ikke no som heter sport fury i 1958. sport fury kom først i 59 tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 sorry så feil på årsmodell.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg